Skip to main content

این متن ابتدایی است و چیز

این متن ابتدایی است و چیز
Anonymous

این متن ابتدایی است و چیز قابل عرضی ندارد. از سوی دیگر متنی آشفته است، اصالت، سیاست، فرهنگ و سرکوبگری درونی و بیرونی اصلا به هم نمی خورند و خواننده بیچاره باید خودش آن را تعبیر و تفسیر کند.
دوست عزیز اگر حرف داری بگو ، دیگر این فلسفه بافی چیست؟
بخشی از فعالین آذربایجانی انتظار نقد جدی از شما داشتند. هر چند که من امید چندانی به نقد سازنده و عمیق شما ندارم. چون میدانم که شما از لحاظ فکری با احمد اوبالی اختلافی ندارید و ایدئولوژی و عقاید شما یکسان است.همین باعث شده بود که اوبالی بخشی از برنامه های تلویزیونی را به شما سپرده بود.
من فکر نمی کنم که اختلاف شما واقعا اختلاف سیاسی یا ایدئولوژیک باشد. شما هر دو تورک گرا، پانترکیست و بوزقوردچی هستید و از افراطیون ترکیه و آذربایجان شمالی تغذیه فکری و غیره میکنید. اختلاف شما سلیقه ای است و یا

اختلاف شما بر سر قدرت بیشتر و شهرت بیشتر است. شما یا اوبالی باید بگوید کدامتان میخواستید پشت دیگری را به زمین بزند.
ما هر دوی شما را با تمامی انحرافات فکری و سیاسی تان و حتی با دیکتاتورمنشی ها یتان فعال آذربایجانی میدانیم و توان شماها را هم میدانیم و احترام هم کم و بیش قائلیم.
اوبالی در مقاله اش به اختلافاتش با شما اشاره نکرد و تنها گفت که هیچ کس حق ندارد از من و تلویزیونم انتقاد کند و هیچ سایتی حق ندارد انتقادات مخالفان را در سایتها منتشر کند. شما هم هر روز چیزی منتشر می کنید و خط و نشان به طرف تان می کشید.
آغا جان موضوع چیست؟ اختلاف شما بر سر چیست؟ آیا اختلاف شما بر سر متد مبارزه، سبک کار سیاسی و تشکیلاتی ، تاکتیک و استراتژی است یا اینکه موضوع دیگر شما را به رو در رویی و مقابله واداشته است؟
احمد اوبالی انسانی سیاسی و جدی میباشد که برای کسب قدرت و شهرت به شیوه های مختلف و بویژه سرکوب و دیکتاتوری دست میزند و مخالفانش را از سر راه خودش بر میدارد. آقای لوایی شما اختلاف سیاسی و ایدتولوژیک با اوبالی دارید یا با جذف و سرکوب اوبالی مواجه شده اید؟
شما میخواهید با سرکوبگری درونی هم مبارزه کنید. لطفا سرکوبگری درونی را توضیح داده و با نمونه ها نشان دهید و علت سرکوبگری را در چه می بینید؟ انحرافات و اشتباهات در جنبش ملی آذربایجانیها را نشان دهید. در غیر اینصورت بهتر است آرام باشید و خود را خسته نکنید و در حد توان و نیرو برای تقویت جنبش رهایی بخش ملی بدون هیچ ادعایی بکوشید.