Skip to main content

یک یاد اوری :مستند

یک یاد اوری :مستند
Anonymous

یک یاد اوری :مستند بسیارمحکم که دچار اشتباه حمایت از هیچ شخص خاصی نشویم که ناگهان از حمایت جهانی بر خور دار میشود.
این غیر قابل جبران خواهد بود اگر ما هم تک تک به انتشار تبلیغات افرادی بپر دازیم که ناگهان پس از سی سال از هیچ ظاهر شده اند وبه هرحال قدرتمند هستند .

رضا پهلوی آمادگی خود را برای استبداد اعلام فرمودند+:/ https://www.youtube.com/watch?v=Z-fyZ4kcE0I

نقد بهرام مشیری از مصاحبه رضا پهلو https://www.youtube.com/watch?v=r2K7ST0IjCY

+رضا پهلوی مامور نابودی پادشاهی، تجزیه ایران و نقشه جدید خاورمیانه_رودست
https://www.youtube.com/watch?v=FyXbsr9MzPs

+دلایل واقعی خودکشی شاهپور، علیرضا پهلوی، چه بود؟+https://www.youtube.com/watch?v=dKDaOBzbrB4

اشتباه نکنید .رضا پهلوی کو چکترین درک و علم و اگاهی از عمق فجایع ایران ندارد. او یک امریکایی است که برای حفظ منافع این کشور سوگند خورده.برای این خانواده که ثروتی چندین میلیون دلار را از بودجه ملی ایران با خود بردندو به بانک های امریکا و اروپا سپردند از ایران گفتنشان یک ما جراجویی خانوادگی بیش نیست ٬که به انها نشاط می بخشد همراه با حوادث جهانی حضور داشته باشند و فراموش نشوند .پس از ۵۰ سال حکومت انحصاری ان خانواده وطن فروش که تمام الگوی اقتصاد وزندگی در ایران راتا اعماق فرهنگ ایران فقط با برداشتی تقلیدی از امریکا ساخته بود.اینها بودند که فیضییه قم را بنا کردند و زیر بنای خرافات و جهل مذهبی ستو نهایش ان دوران محکم بنا گذاشته شد . در سالهای اخر بسیار زمانها مساعد بود که زمینه مساعد ایرانیان برای رهایی از خرافات فراهم بود ولی از وحشت نفوذ روسیه و با کنترل همگانی امریکا و با وجود محمد رضا پهلوی که کو چکترین قدمی برای اگاهی و پیشبرد عمیق ملی و سیاسی ایرانیان در تمام ۵۰ سال بر نداشت افکار عموم به دت و ر محور مذهب کنترل میشده. او با هر طلاطمی و نا ملایمتی اجتماعی سیاسی از ایران فرار می کرد و سپس باز می گرداندنش .د رزمان اعلام پادشاهی اش هیچ کس کمتر از خود او باور نداشت که شاه شده است.این همه فقر و نکبت و نیستی و خرافات وفاجعه و حکومت اخوند و ملای پا برهنه وصبروسکوت و لاس زدن چهل ساله ما ملت ایران از همان زمان شکل گرفته که مثل سفره های زیر زمینی بسیار بسیار عمیقی هستند که لایه به لایه ۵۰ سال نسج و فرم گرفتند و با یک هیاهوی کوتا مدت سیاسی به اسم نقلاب ۵۷ ؟ باانفجاربه لایه های بیرونی و بالاو سطح جمعه گسترده شد ند. .و حالا رضا پهلوی با حمایت قدرتهای بزرگ در اعمال نقشه های خطر ناکشان ظاهر شده .
من شخصا تحت هیچ شرایطی تحت ثاثیر سبز و سرخ و بنفش و گروه حزبی و جهتی نیستم........نخواهم بود ... .همین رفتار دقیقا ما را به هر سوی متوجه و وادار میکند . نهایتا اگاهی و روشن شدن ذهن جمع ایرانیان است که تصمیم سرنوشت خودش را اتخاذ کند.