Skip to main content

آقای اسامه مجددی (آیدین

آقای اسامه مجددی (آیدین
Anonymous

آقای اسامه مجددی (آیدین تبریزلی سابق)! شما مطالبتان را از آدرس زیر گرفته اید:
http://biryol-az.blogsky.com/1393/06/21/post-129/%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%…-
این سایت متعلق به آیدین تبریزلی هست.
در یک سایت دیگر این مطلب با محتوای مشابه چاپ شده:
http://tabrizlinks.mihanblog.com/post/948
در اولی (آیدین) و در دومی نوشته شده که بعضی از قبرها متعلق به ارامنه مهاجر می باشد.اما اسامه مجددی یا همان آیدین تبریزلی سابق اینجا می گوید که این قبرها کلا مربوط به ارامنه هست و اصلا کل آزربایجان مسکن مغولان، ارامنه و اعراب می باشد.
بر حسب علاقه درسایت آیدین تبریزلی مطالب مربوط به قاراپاپاق ها را نیز مطالعه کردم (

(بوز چللوهای همدان الان هم در پسوند فامیلی خود از بزچلو استفاده می کنند. همکلاس دوران فوق لیسانس بند در دانشگاه تهران خانمی بود از همان بوزچلوهای کمیجان. همین بوزچللوها پس از کوچ اجباری به قفقاز و بازگشت به خاک عثمانی قاراپاپاق نام گرفتند. و در نهایت بخشی از طایفه در سولدوز نیز سکنی گزیدند). مطالب آیدین تبریزلی در مورد قاراپاپاق ها کاملا کودکانه، ناقص و مضحک است.
آیدین تبریزلی یا اسامه مجددی جدید نوچه مرحوم "پورپیرار" می باشد.
اسامه جان! قربانت گردم!
حال نمی دانم چرا اسمت را از آیدین تبریزلی به اسامه مجددی تغییر داده ای! در هر دو حال حداقل شهامت استاد خودت را نداری که به اسم واقعی خود مطالب (تحریفی و متناقض) بنویسی. احتمالا می ترسی به سرنوشت پور پیرار دچار شوی و توسط یهودی ها از صحنه روزگار حذف شوی. نترس برادر! مرگ بر صهیونیزم! مرگ بر ضد اسامه! درود بر اسامه! ما همه در ایران گلوبال به تو احتیاج داریم. گاهی باعث خوشحالی و فراخ دلمان می شوی! خیلی باحالی!