Skip to main content

با درود به هموطن گرامی و

با درود به هموطن گرامی و
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به هموطن گرامی و مبارز "کاوه جویا"؛ مقالۀ بسیار پربار و آگاهی بخشی را نوشته اید و به شخصه از خواندن مطلب شما استفاده کردم و لذت بردم . کاوۀ گرامی ، باز هم معرکۀ انتخابات و باز هم گربه رقصانی ها و به میدان آوردن بوزینه ها برای نشان دادن جای دوست و دشمن . باز هم به میدان آمدن ماموت ها برای پایداری حکومت گرگ ها و کفتار ها و شغال ها و زالو ها . باز هم هشدار های رنگارنگ در رسانه های بد رنگ درباره چاره ناپذیری گزینش میان بد و بدتر . باز هم همان بازی ها و بازیچه ها! این روزها از تلویزیون های درونمرزی پیام : « شرکت در انتخابات ، آبروی نظام است و وظیفه شرعی » را می شنوید و از نوع ماهواره ای شان هم پیام : « برو پای صندوق ، مهم نیست ، به هر کی می خواهی رای بده ، جز آیت الله قتل عام رئیسی . حتما برو ! » وا مصیبتا ! که 39 است بر گردونۀ ننگین و آلوده رژیم آخوندها نشسته ایم و این همه کشتار

و پلیدی و تباهی را می بینیم و باز هم نمی خواهیم از آن پایین بیاییم . سهل است که بحث میان « انتخاب بد و بدتر » را به میان می کشیم که مبادا مردم آنی به خود آیند و بر آن شوند که این گردونه فساد آفرین را از گردش بازدارند و خود را از بدنامی تاریخی برهانند .
جان کلام ، همۀ ما مسئولیم . هر رایی که به صندوق انداخته شود ، حتی اگر سفید باشد ، یک رای به مقبولیت و رسمیت این رژیم خونخوارِ جمهوری اسلامی در پیشگاه جهانیان است . هر رای به هر کسی ، یک رای به تداوم همه جنایات ، بگیر و ببند ها ، فسادهای نهان و آشکار ، غارت کشور و فرو افکندن بیش از پیش مردم در منجلاب فساد و تباهی است .