Skip to main content

آقای توکلی

آقای توکلی
Anonymous

آقای توکلی
اساس تفکر من با شما فرق دارد و مواضع من در مورد مسئله ملی به اوبالی نزدیک است یعنی هر دو استقلال طلب هستیم. اما صحبتهای شما خیلی برایم چسبید. شکی نداشتم که جواب آقای اوبالی را خواهید داد. انتظار داشتم جواب خصمانه و تندی به او بدهید. من اشتباه میکردم. شما جواب تند و قاطع خود را با متانت، صمیمیت و زبان دوستانه به دوستمان احمد دادید. شما نشان دادید که ایران کلوبال صدها بار بیشتر از سایت گوناز آذ و تلویزیون گوناذ دمکراتیک تر، بازتر و آزادتر است و هراسی از مخالف ندارد.
آقای توکلی شما نشان دادید که اوبالی انسانی دمکرات نیست. هر کس با دیدن و شنیدن سخنان شما متوجه میشود شما دمکرات ر هستید و امکانات لازم را برای ابراز نظر مخالفان خودتان در اختیارشان گذاشتید.

امیدوارم اوبالی از شما یاد بگیرد. امیدوارم گوناز تی وی و سایت اش به اندازه یک صدم سایت ایران کلوبال دمکراتیک باشد. اما باز هیچ امیدی به دمکرات بودن اوبالی و دمکراتیک بودن تلویزیون و سایت اش ندارم. اندیشه پانترکیستی و تورانچی گری بر گوناز حاکم است و از ترکیه فاشیست و دولت آذربایجان الگو برداری میکنند. از اینرو محفل گوناذ و دم و دستگاهش نمی توانند دمکراتیک باشند و هدف مقاله اولی برای سرکوب مخالفان، برای ممانعت از انتشار عقاید مخالفانش و دشمنی با آزادی بیان بود.

در هر حال ممنون از جواب محترمانه، صمیمانه و پر از متانت شما
امیدوارم نه تنها اوبالی و لوایی بلکه دیگر فعالین سیاسی- دیکتاتور ما آذربایجانیها اندکی از شما یاد