Skip to main content

جناب آقای اوبالی

جناب آقای اوبالی
Anonymous

جناب آقای اوبالی
شما کسی هستین که با مال وجان و وقت خود روشنفکر فارس را به چالش کشید واو را واردارکردیدکه حتی حداقل هم شده پایه فکر خود را برای آیند ایران حقوق بشر قراردهد.
ما اکنون با چنان شوونیست و پان ایرانیست کورشاه وشخی مواجه هسنیم که هر چه دارند ازما تورکها دارند اگر مایه افتخاراینها زبان فارسی ویاشعیه گری وایران است ازما برای اینها است.
تا قبل از تورکان غزنوی حداقل درفلات مرکز ایران کسی به فارسی نه صحبت می کرد ونه نوشته ای داریم.
حتی هخامنشیان ازخودهیچ نوشته ای بجا نگذاشتند که مشخص شود به چه زبانی می نوشتندویا صحبت می کردند ولی درهمزمان از روم ومصرداریم وآن چیزی که ازاینها مانده به زبان وخط ایلامی وسومری می باشد.
حتی درافکارتوهمی اینها درقدیم دانشگاهی بوده به نام جندی شاهپور هیج نوشته ای ازاین دانشگاه نداریم که بدانیم به چه زبان تدریس می کردند

ولی متاسفانه پان ایرانیست فارس با استفاده ازامکانات کشوروی ولشگری ما تورکها راغیربومی می دانند درصورتی ما تورک در این سرزمین مقابل اعراب نزدیک به 30سال مقاومت کردیم اعراب با همدستی فارس ها ما را تورکها شکست دادند وبابک کت بسته دربغداد به معصم تحویل دادند.
ودرزمان حمله مغولان وحشی به ایران خوارزمشاهی پادشاه تورک و ملت کشته شدند ومغولان با همدستی فارس ها به ایران تسلت یافتند.
حتی مغولان برای اداره هند وچین ازفارس ها استفاده می کردند.
من امیدوارم که با هدایت رهبری جنابعالی ودیگران فعالین مدنی تمامی افکار غیر منطقی به چالش کشیده وافکار شوونیستی در مورد ملت های غیر فارس ازبین برود.