Skip to main content

جناب آیدین خان و جان....!

جناب آیدین خان و جان....!
Anonymous

جناب آیدین خان و جان....!
مرا تکه تکه هم که بکنند تا روزیکه زنده ام خقیقت را خواهم گفت...! تا روزیکه من نفس میکشم بر علیه مطیع بودن و اطاعت کردن در مقابل ظلم خواهم شورید...! ریا و تملق ؟ برای چه ؟ تو مگر فکر میکنی که من کسی هستم در مقابل زور و ظلم و نامردی و بی وجدانی ساکت باشم.؟ تو مگر فکر میکنی که من کسی هستم که موقعیت و شرایط شخصی خودم را ارجع تر از آرمان مللی خویش میدانم.؟ تو مگر فکر میکنی که من کسی هستم که به به خاطر دوست بازی یا پول و ثروت کسی به او تعظیم کنم ؟ آدرس اشتباهی در زدی برادر جان...! نام شرف من و وجدان پاک من همیشه از من جلوتر راه میرود و تا زنده ام اینچنین خواهم بود...! ریا کاری کار کسانی بی خاصیت و بی کیفیت است که مانند حیوان فقط به فکر گذراندن روزگار خویش از هر نوعی که باشد هست....! اگر همان خدایی که تو میشناسی ؟! دو دنیا را در دست من بگارد و بعد بگوید اطاعت کن !؟

من به یقین دو دونیایِ خداوند را در یکجا به زمین میکوبم و میگویم نه....! حال شما بنشین و تا قیامت بگو آری !!! تو عزیزی حوصله کن ....!!!!!!!!!!! در دو زمان خود را کنترل کن یک زمانیکه خیلی عصبانی هستی دو زمانی که خیلی خوشخالی... !
هر تورکی که به خاطر آزربایجان دلش میطپد باید جلو این طور دعواها را بگیرد...! کامنت گذاری فعالان نامدار و نویسنده گان نامدار بر روی نوشته های این و آن باعث سر افکنده گی ما هست...! ارزش مللی و ارزش انسانهای ما را بیش از این زیر سوال نبرید...! هر کس که شرفش بیشتر است باید بیشتر به فکر خونهای ریخته شده و جوانان در بند و اسارت ما در رژیم فارس ایران باشد... آقای بی ریا تو به خاطر خون پاک امانی و شهدای مللی ما بس کن. و اوبالی هم بس خواهد کرد...! فقط مواظب باشید که جد اقل شخص صادقی مثل مرا از دست ندهید که اگر حوصله ام را سر ببرید به شیر مادرم قسم برای همیشه به خاطر تنها شماها فقط به عنوان اعتراض بر شما از حرکت مللی دست خواهم کشید و مو به مو علت آن را در یک کتاب جامع برای تمام مللتم با زبان تورکی شرح خواهم داد که مرا چه کسانی و چرا از مبارزه مللی فراری دادند...! از اوبالی و لوایی انتظار میرود که تحت تاثیر کامنتهای این و آن نباشید تو را به خدا بیشتر به خودتان ارزش دهید...! انسان اگر به جیثیت خویش ارزش قایل نباشد چه کسی به او ارزش خواهد داد..؟ دستهایی هستند که با کامنت گذاری بد نیت خویش میخواهند آتش شعله دعوای شخصی شما را بیشتر کنند... حرفهایی در این کامنتها دیده میشود که هرگز نه لوایی و نه اوبالی آنها را نگفته است ولی فرصت طلبهای بد نییت بهترین فرصت برای نامردی خویش را به دست آورده اند....! فرصت ورمز دشمنه عاقیل مگر نادان اولا....!