Skip to main content

peerooz گرامی ، عرض بخدمتان

peerooz گرامی ، عرض بخدمتان
Anonymous

peerooz گرامی ، عرض بخدمتان اینکه ایرانگلوبال چطوری اراده شود . تصمیم اینکار به عهدۀ آقای توکلیست چون ایشان صاحب امتیاز و بنیانگذار این ایدۀ بسیار مهم هستند .
واما از نظر من دمکراسی موجود در ایرانگلوبال یک معجزۀ کوچکیست که شامل حال ما شده است. ادارۀ این سایت با این ترکیب باز معجزی دیگر هست ، توجه بفرمایید آقای توکلی با افراد صاحب ایدلوژی چپ وچپ تا راست و راست و ما بین این دو تفکر رادیکال با بسیار دیگری همکاری دارند که نفس خود این عمل حکایت از بینش بالا و احساس مسولیت ، انعطاف با ارزش دارد. یعنی یک شرایط استثنا . حال در این شرایط

حال در این شرایط سانسور و محدودیت راه حل مسعله نیست. چون صدها سایت دیگر این عمل را انجام داده و می دهند .که آنها دیگر از غافله خیلی عقب مانده اند. خود شما سالها در اخبار روز شاهد این دسیپلین بوده اید با آن پتانسیل عظیم در ترویج دمکراسی قصیر بوده است نه تنها کارهای مثبتی نداشته است بلکه نیز در بین ایرانیان اعتبار ندارد.
بلی عیب ایراد دمکراسی ایرانگلوبال زیاد هست اما جلوگیری از بیان اعتقاد و نظر ما را به هیچ جا نخواهد برد. بنظر من آنانی که در عرض اندک مدت با ده ها کامنت بدون نام عکس سایت را بمباران می کنند صحنۀ دیالوگ را به چاله میدان تبدیل می کنند مشکل این سایت هستند.
علاوه بر این نکتۀ بسیار مهم دیگر به خط فکرهای که در بالا به آنها اشاره شده ، آن افراد با ایدولوژی رادیکال به لحاظ افکار رادیکالشان مخالف خط اعتدال آقای کیانوش توکلی هستند ، ما این را در عمل می بینیم .
در نتیجه با یک گل اینقدر بهار می شود که هست. که خود این شاهکار هست.