Skip to main content

مباحثات دموکراسی و ضد دمکراسی

مباحثات دموکراسی و ضد دمکراسی
Anonymous

مباحثات دموکراسی و ضد دمکراسی میان کاربران سایت ایران کلوبال با مدافعان و خود آقای احمد در جریان است و طرفین همدیگر را به نقض دمکراسی و تخریب شخصیت متهم میکنند. آقای لوایی با مقاله اش بحث را راه انداخت و قول داد چنین و چنان خواهد کرد، اما حالا خودش از معرکه در رفته است و یک نظر هم از ایشان ندیدم. چنین متوجه شدم که ایشان جرات و شهامت رودروی با آقای اوبالی را ندارند و سکوت را ترجیح دادند و دیگران را در مقابل اوبالی قرار داده است. کسی که انتقاد دارد باید شهامت و جسارت بیان آنرا را هم داشته باشد متاسفانه آقای لوایی چنین نکردند و مشغول نوشتن در مورد سیل و شعر

و غیره هستند انکار اتفاقی نیافتاده است.
آقای اوبالی و وکیل مدافع او آقای علی سلیمانی و تعدادی دیگر از کاربران مخالف ایران کلوبال شدیدا کوشش میکنند تا اثبات کنند که ایران کلوبال سایتی دمکراتیک نیست و بنام دمکراسی نظرات و مقالات نویسندگان و کاربران را با هر اندیشه ای در سایت قرار میدهد تا بعضی ها (مثل آقای احمد اوبالی ) را تخریب کند. من که امروز ساعتی بیشتر کامنت ها را میخواندم یک کامنت مدافعان آقای اوبالی یا خود اوبالی را ندیدم که بنویسند و قبول کنند که نظرات لوایی یا لوایی ها را باید در ایران کلوبالف گوناذ و غیره باید منتشر شوند. سوال این است که اوبالی چرا نمی گذارد مقالات لوایی در گوناذ مطرح شوند؟ چرا اوبالی و علی سلیمانی و دوستانش از بیان نظران منتقد شان در سایت های دیگر نگران هستند؟ آقای علی سلیمانی که خود را روشنفکر سر شناس اذربایجانی می شناسد و از مدافعان اوبالی است چرا در این مباحثات سکوت کردند؟
این دوستان که انتقادات لوایی و ایران کلوبال را خطری برای شکستن شخصیت اوبالی میدانند چرا مقالات خود را در ایران کلوبال به ثبت و انتشار می رسانند ولی حاضر نمی شوند جوابیه آقای اقبال توکلی را در سایت و تلویزیون گوناز پخش کنند؟ اکنون سری به سایت گوناذ زدم و متوجه شدم که در باره ایران گلوبال نوشته شده است. این سایت نه تنها جوابیه مسئول ایران کلوبال را منتشر نکرده بلکه بر ضد ایشان و سایت شان مقاله نوشتند.
در خط اول چنین نوشتند که :"وبسایت های سیاسی مکانی برای تبادل افکار است که در آن تفکرات  مختلف جهت آگاه سازی عموم منتشر می شوند."
پس چرا ویدئو و جوابیه آقای اقبال توکلی در سایت گوناذ جهت تبادل نظر و آگاه سازی منتشر نشد؟؟؟؟ دوستان گوناذ و اوبالی و علی سلیمانی ادعای آزادیخواهی میکنند. اگر مدافع آزادی هستند چرا در سایت گوناذ یک مقاله مخالف دیده نمیشود؟؟ من یطرف هستم و سعی میکنم بی طرفانه بنویسم. دوستان عزیز در ایران کلوبال مقالات کوردها ، عربها، بلوچها، چپ ها، پان ایرانیستها سلطنت طلبها و همه و همه با هر نظر و اندیشه ای دیده میشود و مثل باغ الوان و رنگارنگ است. آیا در سایت و تلویزیون آقای اوبالی و جواد اسماعیل بئی لی (نمی دانم کی مورد غضب اوبالی قرار خواهد گرفت) این همه نظر و مقاله مطرح میشود؟ من تاکنون یک مقاله در سایت گوناذ ندیدم که مدافع حقوق کوردها باشد. یک مقاله ندیدم که بر خلاف افکار و سیاستها اوبالی باشد. من کامنت ها را خواندم و چنین متوجه شدم که آقای توکلی را تحت فشار گذاشتند که چرا نظرات غلط یا درست را انتشار میدهند. به نظر من مسئول ایران کلوبال اشتباه نکردند و ایشان فقط نظرات را منتشر میکنند. ممکن است یکی بر خلاف میل من و شما باشد و ممکن است به دل ما بچسبد. انتشار نظرات در ایران کلوبال خیلی بهتر از عدم انتشار و سانسور شدید گوناذ تی وی و مسئولان آن است. نظرات مختلف باید منتشر شوند و نباید آنها را فیلتر کرد.