Skip to main content

با سلام و درود و عرض ادب و

با سلام و درود و عرض ادب و
Anonymous

با سلام و درود و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز و ارجمند
در ابتدا خیلی سپاسگزاری میکنم که پست های کمپین بازگشت شاهزاده (بسوی انتخابات آزاد) و سخنان شاهزاده رضا پهلوی گرامی را بخوبی دنبال می کنید.
بنده به جرأت میتوانم بگویم که شما از باورمندان به شدت به کمپین بازگشت شاهزاده و خود شاهزاده رضا پهلوی هستید و به ایشون و این کمپین علاقه بخصوصی دارید و این مهم قابل ستایش است.
و جنابعالی نمی توانید بگویید علاقه ندارم چراکه بطور مثال ما (طرفداران خاندان ایرانساز پهلوی) هیچگونه علاقه ای به سازمان مجاهدین خلق و مریم و مسعود رجوی نداریم و از همین رو اصلا در تمام این سالها به حرفهایشان توجهی نداشته ایم و این سازمان و این افراد، از زاویه دید ما خارج بوده و هستند و ما تنها یک آلترناتیو میشناسیم که آن هم شاهزاده رضا پهلویست و فقط فرمایشات ایشان را میشنویم و بدان عمل مینماییم و ظاهرا شما هم با ما

هستید و همکاری می نمایید.
از این جهت به شما تبریک میگویم که راه خود را پیدا کرده اید.
مسئله دوم اینکه شما فرمودید (خلق قهرمان ایران) دیگر سلطنت نمی خواهد و نظام شاهنشاهی در ایران مرده است.
در پاسخ شما باید خدمتتون عرض کنم که، مگر ما ادعا کردیم که سلطنت طلبیم یا مگر خود شاهزاده گرامی همچین حرفی زده اند؟
ایشان که فرموده اند رفراندوم و انتخابات آزاد و آن را در آینده مردم‌‌ ایران تعیین می کنند.
پس شما روی چه حساب و چه منطقی می فرمایید که ما سلطنت میخواهیم یا نمیخواهیم؟
و مطلب بعدی اینکه شما می فرمایید پادشاهی در ایران مرده است درست؟
حال پرسش بنده از شما گرامی این است که آیا ما حق داریم یک طرفه و از جانب خودمان برای هشتاد میلیون انسان تعیین و تکلیف کنیم و از طرف بقیه بگوییم که چه چیز میخواهیم و چه چیز نمیخواهیم؟
کشورمان را از ما گرفته اند، پرچممان را گرفته اند، ذخائر نفتی و گازی مان را به غارت برده اند، خاک کشورمان را می فروشند، کشور به کلی اشغال شده، بعد شما نشستی اونجا و میگی ما پادشاهی میخواهیم یا جمهوری میخواهیم و برای مردم تعیین تکلیف می کنید؟
اجازه بدهید ما خانه را خریداری کنیم و بعد سر کاغذ دیواریش که چه شکل باشد بایکدیگر دعوا کنیم.
بنده به جرأت میتوانم بگویم که مسعود و مریم رجوی دیکتاتوری بیش نیستند چراکه شمایی که طرفدار آنها هستید، و برای هشتاد میلیون نفر تعیین تکلیف میکنید، شما نشاندهنده افکار و عقاید و باورهای آن افراد هستید و ما از این برخورد شما میتوانیم نتیجه بگیریم که مسعود و مریم رجوی دیکتاتور هستند.
البته ما این اتهام را نزدیم بلکه شما این افراد را به این شکل به ما معرفی نمودید.
و به همین دلیل ما نمیخواهیم که مجددا دیکتاتور وارد کشورمان شود و بقول شاهزاده بزرگوار، این دیکتاتوری کنونی، با یک دیکتاتوری دیگر جایگزین شود.
و اگر قرار باشد که دیکتاتورانی چون مسعود و مریم رجوی که طرفداران چندانی هم ندارند وارد شوند، همان بهترکه جمهوری اسلامی سرجایش باقی بماند.
و مسئله دیگر اینکه مریم و مسعود رجوی به صدام کمک کردند که به کشورما حمله کند و بسیاری از جوانان ما برای دفاع از کشور کشته شدند بنابراین بنده میتوانم نتیجه بگیرم مسعود و مریم رجوی علاوه بر دیکتاتور، جنایتکار و خائن و مملکت فروش هم هستند.
ما (طرفداران خاندان ایرانساز پهلوی)، مخالف هرگونه حمله نظامی به ایران هستیم و آن را نفی میکنیم چراکه فرد وطن پرست اجازه نمیدهد که بیگانه به کشور و خاکش حمله کند چه برسد که کمکشان هم بکند.
در نتیجه دوست عزیز و گرامی من، بهتر است که بدون تعصب، بلکه با تعقل جویای حقیقت باشید.
پرتوان باشید.