Skip to main content

من اصل را بر بد فهممی می

من اصل را بر بد فهممی می
کیانوش توکلی

من اصل را بر بد فهممی می گذارم ، برای این منظور دوباره صحبت های تلفنی ام را با آقای علی سلیمانی را باز نویسی می کنم: جناب علی سلیمانی مطرح کرد که لوایی در مقاله اش از احمد اوبالی نام برد و اتهاماتی زده است ولی بعدا ویرایش کرده است و نام را حدف کرد..ایشان خواهان حذف مقاله شد.. من در پاسخ به ایشان گفتم که چنین نیست و باز هم از مسول فنی سوال خواهم کرد که در ادامه این کامنت می توانید حتی عکس بخش ویرایش را بینید وقتی صحبت از حذف شد من در پاسخ گفتم معمولا چنین کاری نمی کنیم ، بطور مثال توضیح دادم که یک بار لوایی تیتر نا مناسبی انتخاب کرد و من آن را برای دو ساعت عدم انتشار زدم که بعدا آن تیتر را لوایی اصلاح کرد و مطلب مجدا منتشر شد و این اصلاح هیج ربطی به موضوع اوبالی و گوناز تی وی نداشت.

توضیحی برای اطلاع خوانندگان گرامی:
کسانی ادعا کرده اند که آقای لوایی در مقاله خود با عنوان "عربده كشى لمپنيسم در حركت ملى" نامی از آقای اوبالی برده و بعدا آن را پاک کرده است.
همانگونه که در لینک زیر دیده می شود، آقای لوایی این نوشته را در تاریخ 4 آپریل 2017، ساعت 13:28 منتشر کرده و تنها ویرایشی که در آن انجام گرفته در تاریخ 5 آپریل 2017، ساعت 06:33 توسط آقای کیانوش توکلی بوده که آن هم برای تغییر مکان نوشته در سایت بوده است.
آقای لوایی ملطقا در نوشته خود دست نبرده است.
http://iranglobal.info/sites/default/files/virayesh-lavaii.png