Skip to main content

این رفراندومی که با آب و تاب

این رفراندومی که با آب و تاب
Anonymous

این رفراندومی که با آب و تاب از آن دفاع می کنید، با تمامی تقلب کاریهایی که حذب عدالت و توسعه کرده بود، باز هم اردوغان باخته بود و در ساعات آخر بیش از ۲ میلیون آراء بدون مهر رسمی به صندوقها پر کردند تا برنده شوند. آقای اردبیلی با مقایسه دو فیلم در مورد وضعیت بیمارستانها مثلأ ثابت کرده است که حزب جمهوری خواهان ترکیه مملکت را به ویرانی می کشیده و اردوغان نجاتش داد. فیلم اولی در مورد مادری است که بیست سال پیش در ازمیر، شاکی بیمارستانی است که آزمایش خون پسر نو جوان او را به تاخیر انداخته است و نیتیجه می گیرد که حزب جمهوری خواهان ترکیه به مردم اهمییت نمی داده است و اردوغان هم ب نمایش این فیلم رای مردم را عوض کرده است ( تعداد بینندگان این فیلم ۱۸ هزار نفر است). یعنی اگر همه کسانی که این فیلم را دیده اند به اردوغان رای بدهند، قطره ای د ر اقیانوس نیستند.
فیلم دومی یک ویدئو

ویدئو تبلیغاتی است که بیمارستان عمرانیه در استانبول و تجهیزات وارداتی مدرن آن را نشان می دهد. فیلم دومی که اردوغان را به پیروزی رسانده است کمتر از ۲ هزار کلیک داشته است. عجب تحلیل علمی !!!!!

آقای اردبیلی، اگر ممکن است از دزدیهای اردوغان هم بنویس. مثلأ فایل صوتی اردوغان که به پسرش می گوید هر چه زودتر دلارها را از خانه خارج کند چون رضا ضراب و ۱۷ نفر دیگر را دستگیر کرده اند و شاید پیش او ( بیلال اردوغان) نیز بروند. بیلال نیز بعد از مدتی خبر می دهد قسمتی از پولها را حل کرده است، قسمتی نیز بعد از تاریکی حل خواهد کرد. اردوغان در عین حال نگران دخترش صمیه است. او نیز دها میلیون دلار در خانه نگه می داشته. یک روز پولها را جا به جا کرده اند اما هنوز ۲۵ میلیون دستشان مانده است. لینک را خودتان گوش دهید آقای اردبیلی.
https://www.youtube.com/watch?v=mdS7A0xD8tM