Skip to main content

جناب ائلیار

جناب ائلیار
Anonymous

جناب ائلیار
این همه زحمت می کشید و از حرکت ملی آذربایجان پشتیبانی می کنید اما کامنتهای اخیر شما انگار مال خود شما نیست چون خیلی از حقیقت دور هستید و متاسفانه عناد کاری می کنید. ائلیار عزیز، انگ و تهمت زنی آقای لوائی خیلی زشت بود اما توجیح شما بد تر از آن شد. باور بفرمایید که شما نا خواسته او را تشویق می کنید که ادامه دهد. خود بدانید.
ایران گلوبال خیلی عوض شده است یا از اول اینطوری بوده و ما متوجه نشده ایم که خدای نکرده سوء نیتی در کار بوده و یا هست. آقای ناشناسی به نام EZA مطلبی نوشته و آشکارا از اوبالی اسم برده و اتهامی به او زده است که خود آقای توکلی می دانند از بیخ دروغ است اما آن اتهام هنوز در بخش دیدگاهها موجود است که در سر تیتر مقاله چنین نوشته:

" پس موضوع چنین است که اوبالی به توکلی زنگ میزند و می گوید "مقاله فلان کس را از وب سایت حذف بکن و یا منتشر نکن."
این اولین بار نیست که اوبالی چنین کاری میکنند. اوبالی قبلا هم از دوستانی که وب سایت اداره میکنند و یا میکردند خواسته بود که مقاله این و آن را منتشر نکنند"
چرا دروغ به این بزرگی را به مذاکره می گذارید یا چرا خود شما به آن اعتراض نکردید؟ از ادبیاتی که ایشان استفاده می کنند، نزدیک به شما به نظر می رسند و نمی دانم با ایشان نزدیک هستید اما ای کاش به جای این کارهای اخیرتان دوباره به ائلیار قبلی برگردید. شما می دانید که اوبالی هرگز این کار را نکرده است، چرا به جای دفاع از او، حمله به اورا پیش گرفته اید؟ باز خود دانید.