Skip to main content

آقای لوایی نوشتند که : "تركيه

آقای لوایی نوشتند که : "تركيه
Anonymous

آقای لوایی نوشتند که : "تركيه به اردوغان " آرى " گفت و در اين شرايط، آزربايجان جنوبى هم به اردوغان آرى مى گويد."
در این باره به چند نکتت اشاره می کنم:
1 - آقای لوایی شما چه کاره هستید که به خود اجازه میدهید بجای مردم آذربایجان تصمیم بگیرید. صدام حسین هستید؟ خمینی هستید؟ دیکتاتور ترکیه هستید؟ دوست عزیز حد و حدود خودتان را بدانید. شما آدم ساده آذربایجانی هستید که باید شیوه برخورد به مسائل را یواش یواش یاد بگیرید. متاسفانه در جنبش ملی آذربایجان تک روها و خودسرها که بجای یک ملت و میلیونها نفر حرف میزنند زیاد هستند. لطفا از بزرگ بینی ها و خودخواهی ها و از موضع رهبری و منبری بیایید پایین و از عوض میلیونها آذربایجانی حرف نزنید.
2 - آقای لوایی حتما متوجه شدید که اولا اختلاف آری یا نه یک در صد است. این یعنی نیمی از مردم ترکیه "نه" گفتند و حتی 73 درصد

اعصای حزب نژاد پرست، اسلامگرا و فاشیست "م ه پ" رای ندادند. دوما حتما شنیدید که تقلب کردند و بسیاری از رای های "آری" مهر نداشتند و خبرگزاریها فیلم آنرا نشان دادند، بنام افراد فوت شده رای آری دادند، شورای عالی انتخابات ترکیه درخواست ابطل انتخابات را کرد و سازمان حقوق بشر ظی بیانیه ای انتخابات را سالم ندانست و گفت در انتخابات تقلب صورت گرفته است و رسمیت ندارد. پس با این حال چگونه مردم آذربایجان در پشت فاشیستهای تورک ترکیه و مدافعان آذربایجانی آن قرار میگیرند؟
3 - فرض کنیم انتخابات سالم بوده باشد. هدف انتخابات دادن اختیارات مطلق به یک دیکتاتور و فاشیست است. هدف اردوغان فاشیست اسلامی کردن ترکیه و برقراری حکم اعدام است.شما چرا از فاشیسم اسلامی و نژاد پرستان تورک حمایت می کنید؟ مردم آزادیخواه آذربایجان هم اکنون با راسیسم و نژاد پرستی و فاشیسم اسلامی حاکم بر ایران مبارزه میکنند و مخالف نژادپرستی و فاشیسم اسلامی در ایران و ترکیه هستند. شما آزاد هستند از فاشیسم اسلامی و نژاد پرستی پانترکیستها حمایت کنید ولی مردم را قاطی نکنید.

4 - شما دقت نکردید که اردوغان و حزبش و دیگر اجزاب پانترکیست و اسلامگرا مانند "م ه پ" باسیاستهای فاشیستی شان ترکیه را وارد جنگ داخلی و خارجی کردند و ترکیه را به نابودی سوق میدهند. شما اشکال را در فاشیسم حاک بر ترکیه نمی بینید بلکه اشکال را در اروپا و امریکا می بینید. اگر خواهان ترکیه دمکراتیک هستید باید با فاشیسم اسلامی و پانترکیسم مبارزه کنید.
5 - شما خود را انسانی مبارز و طرفدار حقوق ملل تحت ستم و مدافع حق تعیین سرنوشت معرفی میکنید اما با حقوق ملت تحت ستم کورد در ترکیه مخالفت میکنید و مخالف استقلال ملی کردها هستید. شما چندین جمله بر ضد کردها و میل و تمایل استقلال طلبی آنها نوشتید و جنگ با کوردها را آسان فرض کردید. آیا شما واقعا مدافع حقوق ملل تحت ستم هستید یا مدافع شوونیست های فاشیست تورک؟؟ دوست عزیز ملت کورد ملتی تحت ستم است و 100 سال است در مسیر آسمیله و ترک شدن است. کورد میخواهند ملتی آزاد باشند و دولت و کشور خود را داشته باشند و ترکیه باید تجزیه شود. پارچه پارچه شدن ترکیه اجتناب ناپذیر است. اگر شما از از لحاظ فکری شونییست نباشید باید بگویید "زنده باد استقلال ملی کوردهای ترکیه". آقای لوایی مطمئن باشید کوردها استقلال ملی و آزادی خود را بدست خواهند آورد. مطمئن باشید کورد تروریست نیستند بلکه فاشیسم حاکم بر ترکیه تروریست است.
6 - شما نوشتید مسیر ترکیه و آذربایجان یکی است ولی غرب و غیره میخواهد مسیر واحد آنها را از هم جدا کنند. دوست عزیزمسیر دولتمردان ترکیه سرکوب و فاشیسم و دیکتاتوری و اعمال زور و ظلم به مردم ترکیه است. انکار شما نمی دانید مردم آذربایجان از ظلم و زور، فاشیسم اسلامی، نژادپرستی خسته و بیزار شدند. آیا مردم ما اسلامگرایی و دیکتاتوری میخواهد؟ آیا راه طالبانها و داعش های فاشیست تورک راه مردم آزادیخواه و دمکرات آذربایجان است؟ چرا شما پانترکیستها میخواهید جنبه و خصلت ضد دمکراتیک، اسلامی و فاشیستی به جنبش و مبارزه ملت آذربایجان میدهید و به آن لطمه وارد می کنید؟ چرا میخواهید مبارزه دمکراتیک و رهایی بخش مردم آذربایجان را در ایران و جهان بی اعتبار سازید؟
7 - مردم آذربایجان مسیر دیگری دارند ترکیه در صد سال گذشته هرگز از مسیر دمکراتیک آذربایجانیها و رفع ستم ملی و حق تعیین سرنوشت آنها دفاع نکرده است.

8- نوشته شما نشان میدهد شما از فاشیسم اسلامی و نژادپرستان فاشیست ترکیه حمایت میکنید و نه تنها بر ضد مردم ترک ترکیه بلکه برضد مردم آذربایجان هستید. این مقاله ماهیت ضد دمکراتیک شما و دیگر پانترکیستها را آشکار می سازد. شک دارم مردم آزادیخواه آذربایجان از شما و فرقه های ضد دمکراتیک پانترکیستی شما حمایت کنند.