Skip to main content

آ.ائلیار گرامی،

آ.ائلیار گرامی،
Anonymous

آ.ائلیار گرامی،
هر کسی که کامنتهای شما را درمورد مسائلی که لوائی و سلیمانی مطرح کرده اند بخواند متوجه خواهد شد که شما مخالف شخصی هستید که لوائی هدف گرفته وطرفداری شما از لوائی یا مخالفت شما با سلیمانی نیز به همین خاطر است و به نظر می رسد که چون آن "شخص" از کل حرکت دفاع کرده است، شما با ماله کشی روی اتهامات بدون سند لوائی، حاظر شده اید همصدا با لوائی، لایه های بالایی حرکت آذربایجان را زیر اتهام " ما موران وزارت اطلاعات" بکوبید تا خدای ناکرده با آن "شخص" همصدا نشوید. یعنی تعصب کور کورانه یا عناد که هر دو فرسنگها به دور از منطق هستند.

"من اتهامات لوایی را تجارب تلخ شخصی می نامم. بدون اینکه به « نادرستی یا درستی آنها» توجه کنم. و برایم مطرح باشد" . منبع: قسمتی از کامنت آ. ائلیار، دو روز قبل همین صفحه.
درستی یا نادرستی اتهامات سنگین لوائی برای شما مهم نیست چون او به کسی یا کسانی

اتهام میزند که ظاهرأ دل خوشی از او ندارید و اینجاست که ژست دموکراتیک، منطقی و با سواد بودن شما با ماله کشی تان افشاء می شود.
در ماههای اخیر سایت ایران گلوبال تبدیل به جولانگاهی شده که لوائی مدام به آن "شخص" حمله می کند و برای کوبیدن او حاظر شده کل حرکت را بکوبد، لایه های بالایی و اتاقهای فکری آن را به وزارت اطلاعات ایران و سازمانهای اطلاعاتی وصل کند، با وارد کردن اتهامات بدون سند شایعه سازی کند. شما کوچکترین اعتراضی نکردید و بعد از هفته ها اعتراض فعالین و صدها کامنت علیه این تخریبات، امروز اعتراف می کنید که لوائی " بر خورد نادرستی نموده" ؟ چرا تا دو روز پیش نظرتان این نبود؟ نه تنها اعتراض نمی کردید بلکه ماله کشی هم می کردید. این قسمتی از نوشته شما از دو روز قبل است
" برخورد کننده هر طور دوست داشت میتواند تجارب خود را فرموله کند ءمثبت یا منفی. تجارب شخصی خودش یک سند است، هر چند شخص برای اثبات آنها سندی نداشته باشد. و ممکن است دارای اتهام به جریانی نیز باشد."
"من اتهامات لوایی را تجارب تلخ شخصی می نامم. بدون اینکه به « نادرستی یا درستی آنها» توجه کنم. و برایم مطرح باشد.
تنها میتوانم بگویم « متاسفم از اینکه ایشان تجارب خوبی نداشته اند». بهر صورت فعال حق این را هم دارد
که تجارب تلخ خود را بگوید همان طور که تجارب شیرینش را بیان میکند."

ائلیار گرامی، مردم عقل دارند و می فهمند که ژست دموکرات گرفتن ، پیشنهاد « اصول نقد متین و علمی» مطالعه کردن و یا انگ « طرفداری متعصبانه و کور-کورانه» زدن شما با توجه به نوشته جات خودتان خنده دار است. شما با ماله کشی اتهامات لوائی و تشویق وی بر تخریب کاری، با یک تیر چندین نشان می زنید. هم خود او را خراب می کنید وهم به دست او دیگران می زنید، اما فراموش نکنید که خودتان و ایران گلوبال نیز خراب می شوید که ماله کشی، تعصب کور، عناد و تشویق شما به تخریب کاملأ آشکار است. فراموش نخواهیم کرد.