Skip to main content

آقای آ. ائلیار، بلاخره دم

آقای آ. ائلیار، بلاخره دم
Anonymous

آقای آ. ائلیار، بلاخره دم خروس را با این کامنت شما دیدیم که نوشته اید:
<<با برداشت من
این سه نفر فاقد تضاد اندیشه یی هستند.
یعنی اوبالی و سلیمانی و لوایی هرسه معتقد به:
ایده لوژی ترکیسم، ناسیونالیسم و آذربایجانیزم، اردوغانیزم هستند و استقلال طلب و جدایی خواه. >>

ائلیار عزیز، کامنتها و نوشته جات ضد و نقیض شما بعضی ها از جمله بنده را با سئوالی روبرو کرده بود. ائلیار کیست و کجا می رود؟
بوی تعفن کمونیسم پوسیده هنوز صدها میلیون اسیران اجباری در بند مارکسیسیم-لنینیسم بلوک شرق را رها نکرده است. کشورهای زیر اشغال این "اندیشه" بعد از ۲۵ سال آزادی، هنوز در تلاش رهایی از این هیولای جهنمی، مبارزه می کنند تا فرزندان برده های زنده به گور شده گولاگهای لنین و استالین سر و سامانی به وطن خود به دهند. بوق قطارهای "سوسیالیسم" که تمامی روشن فکران و سرمایه های انسانی ما را

به سیبری حمل می کرد تا زنده به گور شوند، هنوز در گوشها طنین می اندازد. آذربایجان من در شمال ارس قربانی این اندیشه کثیف شد.

در این سوی ارس، مجاهدان مشروطه، آن همه فداکاری کردند، رهایی آوردند اما در باغ اتابک تهران به دست یفرم خان داشناک گلوله باران شدند، حرکت خیابانی، پیشه وری، خلق مسلمان نیز به دست ایرانگرایان ارتجاعی، ملی و چپی سرکوب شدند. هنوز خون هزاران آذربایجانی راه آزادی وطن خشک نشده، جوانان وطن من در زندانهای جمهوری اسلامی ایرانگرایان زیر شکنجه هستند. می دانید چرا؟ چون صاحب اندیشه ای هستند. اندیشه آذربایجان چیلیق. وطن پرستی ما اندیشه ماست اما وطن ما آذربایجان است نه ایران. این شما هستید که هنوز مفهوم وطن و ارزش آن را نمی دانید و آذربایجان چیلیق را نمی پسندید و به خاطر همین است که وطن پرستان آذربایجانی را به جان هم می اندازید که از این آب گل آلود ماهی خود را بگیرید. اما کور خوانده اید که دم خروس را دیدیم و نییت پلیدی که از پشت پرده مبارزان راه آزادی آذربایجان را به جان هم می اندازد، موفق نخواهد شد. لوایی ها، سلیمانی ها، اوبالی ها و تمامی صاحبان اندیشه آذربایجانچیلیق اجازه نخواهند داد که دشمنان وطن و مانقورتهای اسیر اندیشه ایران گرایی، که روزی ژست اومانیستی می گیرند، ر وزی فدرالیست ایرانی و روزی دیگر سرخورده از همه چیز غرق در دنیای خیالی خود برنامه می چینند تا شاید اندیشه کثیف ایرانگرایی که همانا راسیسم فارس است را نجات دهند. ا ین ره که تو می روی به ایرانستان است.