Skip to main content

موضوعی که از اینهمه کامنت

موضوعی که از اینهمه کامنت
Anonymous

موضوعی که از اینهمه کامنت فهمیدم اینهایند:
لوایی دنبال لیدربازی نیست و هرچه دل و ذهنش می کشد می گوید. اهل مصلحت و دم تکان دادن نیست. لوایی با آنهمه سابقه فرهنگی و سیاسی در مقامی است که می تواند نقد کند و همه هم این را می دانیم.
اوبالی دنبال ساکت کردن لوایی که مثل یک جعبه سیاه رها شده است می باشد و لشگر و تیر و طایفه اش را به خصوص مغانلی ها را برای اینکار بسیج کرده است. لوایی چون از تبریز است باید کوبیده شود. سیاست اوبالی این است که تبریزی ها سرکوب شوند و موغانلی ها تبلیغ شوند.
... دنبال برنامه سازی برای گوناز است و می خواهد با کوبیدن لوایی جایی در دل اوبالی باز کند. دلیل اینهمه جار و جنجال او را نفهمیدیم.
لوایی عاقلانه رفتار می کند. مثل ... به مسایل شخصی نمی پردازد. او حرفهایش را زده و هر وقت هم بخواهد خواهد زد. فرق اوبالی با لوایی در این است که لوایی دنبال قدرت و لیدربازی

نیست و برای همین از ادامه بحث و جدل ترسی ندارد اما ...برای نگهداشتن لیدری و ادعای رهبری خویش باید خیلی ها را در دست نگهدارد. اگر ...در دفاع از ... می گوید که لوایی را محو خواهیم کرد الان شاهد این هستند که لوایی دارد کار خود را می کند و اعتنایی به کار آنها ندارد. لوایی این بازی را رها کرده چون ماهیت اوبالی را دیگر تا حدودی همه دیدند. حتی مدافعان ... با خشونت کلامشان نشان دادند که چقدر برای دموکراسی و آینده ازربایجان خطرناکند.
آیا جنگ لوایی _اوبالی ادامه خواهد یافت؟
آیا آزربایجان از این جدال سود برد یا باخت؟
اینها موضوعاتی هستند که باید دقیق شویم. باید جدل لوایی و اوبالی را ما پایان دهیم. باید کاری کنیم که لوایی همچنان قوی و محکم برای ما بنویسد و اوبالی به کار خودش مشغول شود.