Skip to main content

جناب yaradiciliqسلام،

جناب yaradiciliqسلام،
بهنام چنگائی

جناب yaradiciliqسلام،
دوست گرامی!
فراموش نکنید که من با هر روشی که بخشی از ملتی را برابر بخش دیگر قرارداده و در مجموع توده ها را بجان هم اندازد مخالفم و آنرا بشدت محکوم کرده و می کنم.

اگر بخواهید قدری مسئولانه و نزدیکتر به همین ترکیه ی اردوغان تمرکز کنید؛ عملا بهتر خواهید دید که ترکیه ی آق پارتی و بزرگ پاشای آن اردوغان سال هاست که برای ایجاد امپراطوری عثمانی روزانه آدم های بی گناه را می کشند و همینک هم جنگ دو جناح بنیادگرای ( گولن ـ اردوغان)آشی را در دست پخت دارد که می تواند زندگی مردم ترکیه را نابودکرده و آنها به عصر مانوفاکتوریسم بازگرداند.
من با هردو روش های این آقایان باخرد مخالفم و با عملکرد آنها سازگاری ندارم و هردو را محکوم می کنم.

این آشوب در ونزوئلا برای جنگ قدرت بسود مادرو نیست بلکه امپریالیسم آمریکا در آن کشور آنرا به راه انداخته و من امیدوارم که بجنگ داخلی نینجامد.

در حالیکه جنگ گولن و اردوغان تنها برای جاهطلبی خردستیز و حکومت بنیادگرایانه ی آنهاست که در صورت گسترش تضاد اجتماعی در ترکیه می تواند مادر ویرانی هستی توده ها و کشور شود.

بار پیش نوشتم و حالا تکرارش می کنم:

امپریالیسم آمریکا و ساختار غارتگرش که بیش از دودهه است که می خواهد انقلاب دست و پا شکسته ی بولیویای چاورز و همینک مادرو را بسود منافع خود و سرسپردگان داخلی اش خفه کند. و برای اینکار بحران غذائی را با تحریم هرچه گسترده تر پردامنه کند و کرده است. همانکاری و توطئه ایکه دیروز علیه ساندینیست ها در نیارگوئا شکست خورد. و در این کشورهم اگر مردم منافع شان توسط دولت مردمی مادرو تامین شود، بی گمان دسیسه های این حکومت ضدبشری و تبهکار ناتوئی در ونزوئلا
هم شکست خواهد خورد. در غیر اینصورت دست چپاول آمریکا و سرسپردگان ونزوئلائی دمار از روزگار مردم و ثروت هنگفت آنها درخواهندآورد.

آیا یادتان می آید در همان پایانه ی دور ریاست جمهوری اوباما، او مدعی شد که ونزوئلا دشمن خطرناک آمریکاست و تحریم های این کشور را تمدید کرد؟! براستی ونزوئلا آنقدر قوی ست که آمریکا مقتدر و میلیتاریست جهانی را تهدید بکند؟ معلوم است که چنین نیست. پس بهتر است شما به عملکرد ضدبشری این غارتگر جهانی بیشتر دقت کنید!