Skip to main content

حزب الله ، شاه الله ،

حزب الله ، شاه الله ،
بهمن موحدی(بامدادان)

حزب الله ، شاه الله ، پیوندتان مبارک ! ننگ بر ایادی و بقایای خائن و تبهکار رژیم خائن شاه. مرگ بر رژیم خمینی خون آشام و ایادی پلید آخوندهای شیاد و تبهکار. از دوران انقلاب مشروطه تا به امروز، شاه و شیخ، لحظه ای از تلاش برای سرکوب میل به آزادی در ملت کوتاهی نکرده اند. این تفاهم و همفکری بین شاه و شیخ موضوع تحقیقات دانشگاهی خواهد بود البته بعد از آنکه رژیم فاشیسم مذهبی آخوندی به زباله دان تاریخ فرستاده شود.
به راستی "لنین" آموزگار بزرگ خلق های ستمدیده چه کار کرده است که بعد از سالیان سال از ساواکی تا اطلاعاتی و پاسدار، از قلم بدستان نظام سلطنتی تا قلم بدستان خیمۀ ولایت فقیه علیه او لجن پراکنی می کنند. آیا غیر از این است که بزرگان کمونیسم خواب را بر خادمین دیکتاتوری شاه و شیخ آشفته می سازند؟ چند سالی است که زرادخانه های لجن پراکنیِ سلطنت طلبان ، ارتجاعیون مذهبی و نئو لیبرالهای وطنی هجمه ای

را علیه تاریخ جنبش چپ و کمونیستی ایران و جهان آغاز کرده اند.یک یاوه نویسی تمام عیار با اهداف کاملاً طبقاتی و مشخص؛ تلاش برای بی آبرو کردن چپ در نظر مردم، بستن همۀ آن صفاتی که لایق خودشان و حامیان مالی و سیاسی شان است نثار کمونیستها و پیشگامان انقلاب مردم و پرولتاریای جهانی روا داشتن .
لنینیسم، تئوری راهنمای عمل توده های کار و زحمت است. لنین، مرحله امپریالیستی سرمایه داری، این بالاترین و هارترین مرحله سرمایه داری را تئوریزه کرد، به بشریت آموخت.
بر کسی پوشیده نیست که جامعه انسانی به دو بخش کاملا متفاوت و متضاد اقلیت و اکثریت تقسیم شده است. در حالیکه اقلیت، خود را «نخبه» و «طبقه خلاق» مینامد و اکثریت را تحقیر میکند، آنها را خفاش، گاو، بی سر و بی پا میشمارد، لنین اکثریت را «میلیونها، دهها میلیون زحمتکش، گلها، قدرت و آینده جامعه میشناخت.
امروز توده های کار و زحمت به چشم خویش می بینند که چگونه چاقها» چاق تر میشوند و «لاغرها» لاغرتر. فقر، گرسنگی، بیکاری و بی خانمانی اکثریت عظیم جامعه بشری را جدا تهدید می کند. احساس یأس و بی اطمینانی از فردای خود و فرزندان خویش همه آحاد جامعه را در خود غرق کرده است.
ما در مقابل راه و میراث و تفکر لنین شرمنده هستیم. چرا که ایده های انسانی، انقلابی و رهائی بخش او را علیرغم توان درک دقیق و توضیح علمی مشکلات و معضلات اجتماعی، قدرت سازماندهی و مبارزه، اما صرفا بعلت بی ارادگی و بی عزمی تحقق نبخشیدیم، تقدس مالکیت خصوصی و استثمار انسان بواسطه انسان را به آرشیو تاریخ نسپردیم. بورژوازی، مافیای پول و مواد مخدر توانست با طرح مسائل و موضوعات انحرافی و غیرلازم برای انسان، ما را دچار تفرقه و پراکندگی سازد، به بحث های بی سرانجام مشغول دارد، شور انقلابی را از ما بازستاند.
باشد که با درک مسئولیت انسانی خود، بر مایه های شرمندگی مان فائق آئیم و رهروان گردن افراشته راه لنین باشیم.
یاد و نام لنین کبیر جاودان، مشعل جهان فروزش فروزان تر باد .
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی.
نابود باد بقایای سلطنت پهلوی
نابود باد امپریالیسم و بورژوازی جهانی.