Skip to main content

فکر میکنم نویسنده یا خیلی

فکر میکنم نویسنده یا خیلی
Anonymous

فکر میکنم نویسنده یا خیلی ایدآلیست هستند و در عالم غیر واقعی زندگی میکنند و یا همچنان مانند فعالین سیاسی 30 -40 سال پیش تفکر میکنند. دوست گرامی شما میدانید که نیروی دمکراسی خواه در ایران بسیار بسیار ضعیف است و اگر هم نیروی دمکراسی طلب هم باشد چنان پراکنده و داغان هستند که کسی روی آن حساب نمی کند. از سوی دیگر شما مبارزان ملل تحت ستم و بلوچ را به نیروی دموکراسی طلب و اتحاد سراسری آنها مراجعه میدهید. شما هم میدانید که چنین چیزی وجود ندارد. مردم هم امروز آزادی و استقلال و رفاه میخواهد بقول قالی باف مردم نه صبر ایوب دارند و نه عمر نوح. حرفت تان نباید شعار باشد. شما هم موضوع را متوجه شدید و بدرستی هم اشاره کردید که : هیچ حکومتی نیست که بتواند همه ی درها را به روی مبارزان ببندد. بنابر این مردم مبارزه خود را بشیوه های مختلف پیش میبرند که ممکن است من و شما مخالف باشیم و

قطعا هم مخالف جنبش اسلامگراها و جنگ آنها هستیم. اما راه پیشنهادی شما هم نادرست است. چون ملتها در ایران شدیدا از هم جدا شدند و امکان برگشت تاریخ به 50 سال گذشته نیست.
هر ملتی باید مبارزه مستقل خود را با رژیم حاکم پیش ببرد. در این مبارزه ملل تحت ستم می تواند با صف مستقل خود متحد و اتحاد عمل داشته باشند. ملت فارس با ملل تحت ستم هرگز نخواهد بود و از مبارزه ملی، مبارزه ضد استعماری و جنبش رهایی بخش ملل تحت ستم در ایران حمایت نخواهد کرد و دموکراسی خواهی در میان ملت فارس بسیار ضعیف است و نباید روی آن حساب کرد.