Skip to main content

آقای توکلی گرامی

آقای توکلی گرامی
Anonymous

آقای توکلی گرامی
علی سلیمانی در حد یک گفتمان مدنی و علمی نیست. اما از فردی حرف می زند که اندازه موهای سر او در حرکت ما مطلب نوشته است. می دانیم که سلیمانی را اوبالی بر علیه لوایی شورانده است. لوایی نزدیک پنج سال است که در ایران گلوبال مطلب می نویسد.
1- چطور شد یکباره به یاد سلیمانی و اوبالی افتاد که لوایی نباید در ایران گلوبال مطلب بنویسد؟

2- سلیمانی در مورد لوایی پا را بیش از حد دراز کرده و شخصی را که سلیمانی شاگردیش را باید بکند بی مورد مورد تاخت و تاز قرار داده است.

3- اینها فکر می کنند نقد اینها به حرکت ملی ربط دارد. اشتباه فکر می کنند. حرکت ملی صد و هشتاد درجه با اینها فاصله دارد. اگر قرار به انتخاب باشد تفکر لوایی را به انشاهای اینها ترجیح می دهم.

4- ایران گلوبال سایتی آزاد و دموکرات است و توکلی و لوایی و دیگر نویسندگان نظریه های متفاوت و متضادی دارند. این

ربطی به شخاص ندارد. سایت ایران گلوبال همه اندیشه ها را در بر می گیرد.

5- سلیمانی باید حد خود را بداند و بفهمد که خیانت او به نویسنده آزربایجان در یادها خواهد ماند.

6- اینها گوناز را دارند و بیست و چهار ساعته می کوبند حالا چرا به ایران گلوبال گیر داده اند؟ الله اعلم

7- جواب سلیمانی را در مورد لوایی از مقاله تهران نژاد پرست و دیگری محروسه می آورم. با این فرق که لوایی اگرچه این سخن را به نژادپرست ها گفته اما در مورد این دگم اندیشی ها هم می تواند صدق کند.

<< و بدينسان، بالابلندِ همه ى " شهرهاى مجادله" را از شكم " كوتوله هاى فرودستِ سركوب" ( درونى و بيرونى ) بيرون خواهيم كشيد تا توركچولوك به مفهوم رهايى را بر مغزهايى كه " تلاقى گاه سركوبگرى "اند بنگاريم.
و از آنجا كه تثبيت " مداخله ى بى شعورى " در زواياى عقلانيتِ آزربايجانى يكى از " روايت نويسى هاى تماميت خواهى " است، رفتار تهاجمى و قلدر مآب بى شعورى را، گردن كلفتى و تهديد و تخريب و نفرت پراكنى را، منيّتِ لجام گسيخته كه برده ى سيستم هاى مسلط است را، دور زدن قانون به نفع سركوبگرى را تاب نخواهيم آورد. ( بى شعورى خاوير كرمنت مدنظرم است. ) >>

8- آقای توکلی عزیز باید بداند که هجوم این افراد به ایران گلوبال هجوم به دموکراسی است که یران گلوبال تا حد توان خویش به همه میدان بیان سخن داده است.