Skip to main content

فرارسیدن اول ماه مه (11

فرارسیدن اول ماه مه (11
بهمن موحدی(بامدادان)

فرارسیدن اول ماه مه (11 اردیبهشت ماه)، روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران و توده های ستمدیده و زحمتکش ایران تبریک می گویم.
با فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه 1396،‌ نزدیک به چهار سال از روی کار آمدن دولت آخوند حسن روحانی می گذرد. اجرا کردن همان سیاست های کلان اقتصادی دولت فاسد و ضد خلقی پاسدار احمدی نژاد به وسیلهٔ دولت آخوند روحانی ثمره اش ادامهٔ بحران اقتصادی و تشدید فقر و محرومیت طبقهٔ کارگر ایران و دیگر قشرهای زحمتکش جامعه بوده است. دولت آخوند روحانی همچنین مصمم است طرح خصوصی سازی کامل سیستم بهداشت و درمان و آموزش و پرورش را که در نقض صریح قانون اساسی خود این رژیم ضدکارگری و پلید است به انجام برساند.
طبقۀ کارگر ایران روزانه شاهد ورشکستگی یکی پس از دیگر کارخانه‌ها هستند و آن واحدهایی که ظاهراً مشغول کارند حقوق کارگران را پس از ماهها پرداخت نمی‌کنند . در چنین شرایطی ضروری است که -

اکثریت گسترده مردم و خصوصاً کارگران و زحمتکشان با شرکت نکردن در انتصابات آخوندی انزجار خود را از رژیم ضدکارگری و پلید جمهوری اسلامی و ادامه وضعیت وخیم کشور اعلام کنند.
کارگران و زحمتکشان ایران ، برای سرنگونی رژیم ضدکارگری جمهوری اسلامی متحد شوید. این رژیم منفور و کثیف را باید با مبارزات مسلحانۀ توده ای با رهبری طبقۀ کارگر از جای بر انداخت.