Skip to main content

به جانیم جمهوری اسلامی

به جانیم جمهوری اسلامی
بهمن موحدی(بامدادان)

به جانیم جمهوری اسلامی
جمهوری ایرانی ! فاشیسم فارس ! ها ببین دیگر این کلک ها و حربه ها نخ نما شده است؛ 39 سال است که رژیم پان اسلامیست و ضدملی و ضدایرانی جمهوری اسلامی می کوشد به وسیلۀ عوامل خود با ماسکهای پان ایرانیستی و پان ترکی و.... همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان را از بین ببرد و بین مردمان ایران تفرقه بیاندازد که تاکنون خوشبختانه موفق نشده است. الان دیگر تمامی جهانیان می دانند که رژیم تبهکار حاکم بر ایران، رژیمی ایران ستیز و ضدملی است .
زمانی که فردوسی بزرگ در شاهنامه سرود : «دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود» بی شک تصورش را نمی کرد در قرن بیست و یکم، کشورش آنچنان گرفتار در طاعون آخوندی، زخم دار و دردناکتر از همیشه در حال ویرانی و از هم پاشیدگی خواهد بود که حتی رژیم ایران ستیز آخوندی تحمل تندیسش را در میدانهای شهربر نخواهند تافت و شغالهای پان ترک

همراه و همصدا با رژیم پان اسلامیست و فرقه گرای شیعۀ حاکم بر میهنمان بر طبل ایران ستیزی بکوبند و دهن دریدگی و گستاخی کنند .
آخوندهایی که سفره گشادشان را سالهاست بر سرزمین پهناور ایران زمین گسترانیده اند و با حرص و ولع تمامی ناپذیریشان، نه تنها در حال چاپیدن و غارتند که بسا بدتر از هر دشمن قسم خورده ای، کمر به نابودی تاریخ و تمدن و هست و نیست ایرانیان زده اند و در ایران ستیزی گوی سبقت را از هر دشمن بیگانه ای ربوده اند و در این راه پان ترکها و تجزیه طلبان را همراه خود دارند .