Skip to main content

کسی که این مباحثات را تعقیب

کسی که این مباحثات را تعقیب
Anonymous

کسی که این مباحثات را تعقیب کرده باشد فوری متوجه میشود که نویسنده چه هدفی دارد. نویسنده آسمان و ریسمان را به هم وصل میکند و به هر دری میکوبد نا نشان دهد او قصد بدی از تلفن کردنش و درخواست اش از حذف مقاله مخالفانش نداشته است. ایشان خواهان سانسور، حذف و دیکتاتوری است و روی حرف خودش هست.
این افراد خود و محفل دیکتاتورشان و همه بوزقوردها و پانترکیستهای نژاد پرست را خود حرکت ملی و جنبش ملی نشان میدهند.. آنها خود را صاحب و مالک جنبش ملی نشان میدهند و منتقدان و مخالفان خود را دشمن، خائن، مانقورد وضد جنبش ملی آذربایجان نشان میدهند. آنها میخواهند در پشت مردم آذربایجان مخفی شوند و از حملات مبارزان واقعی آذربایجان در امان باشند. اما این روش کهنه

شده است. جناح و جبهه ضد دمکراتیک پانترکیستی در آذربایجان که بزرگترین ضربات را به جنبش ملی آذربایجان در 25- 20 سال پیش زده اند دیگر به همه آشکار شده است. نویسنده و محفلش نمی توانند با توسل جستن به جنبش ملی، مالک دانستن خود به جنبش ملی و سو استفاده از اعتبار پیشه وری و بهرنگی و غیره بهره ببرد تا جنبش ملی و دمکراتیک و فعالین چپ را سرکوب کنند و بخود حقانیت بدهند. نویسنده و جناح او هر چه بیشتر تلاش میکنند بیشتر ماهیت دیکتاتوری خود را نشان میدهند.
اکنون جناح دمکراتیک و ضد پانترکیستی در جنبش ملی و دمکراتیک بیش از پیش قدرتمند شده است و ماهیت سیاسی و شخصیت سود جویان و قدرت طلبانبه به اکثریت مردم آذربایجان آشکار شده است.