Skip to main content

دعوت کردن مردم به شرکت در

دعوت کردن مردم به شرکت در
بهمن موحدی(بامدادان)

دعوت کردن مردم به شرکت در انتخابات قلابی رژیم با هر توجیه و بهانه ای آب در آسیاب ریختن رژیم است و خیانت محسوب می شود و کسانی که مردم را به شرکت در انتخاب قلابی رژیم دعوت می کنند، خائن و مامور هستند. امثال ابراهیم نبوی ها و اکبرگنجی ها به امام راحل شان (ملاخمینی خون آشام) اعتقاد قلبی دارند و هیچ مشکلی با اصل نظام جمهوری اسلامی ندارند.
کسی مثل "ابراهیم نبوی" که مردم را به شرکت در انتصابات رژیم دعوت می کند نماد بارز یک "بیشعور سیاسی" است. ابراهیم نبوی ، از چماقداران و قمه کشان و حزب الهی های عربده کش دهۀ سیاه 60 بود و از نزدیکان لاجوردی معروف به جلاد اوین و یکی از معاونان وزارت کشور در سال 1367 بود؛ یعنی همان سالی که بیش از 30 هزار از زندانیان سیاسی مجاهد و کمونیست را با فرمان امام شان خمینی، قتل عام کردند.
رژیم جانی و تبهکار جمهوری اسلامی را نمی توان با بازی های انتخاباتی و اصلاحات

قطره چکانی از بالا تغییر داد. از این رو، باید کلیت رژیم منفور و کثیف جمهوری اسلامی، با اراده و قدرت مستقیم و مبارزه جنبش های اجتماعی آزادی خواه، برابری طلب و عدالت خواه ایران به زیر کشیده شود تا مردم در فضایی امن، آزاد، برابر و انسانی بتوانند سرنوشت خود و جامعه شان را مستقیماً به دست خویش رقم بزنند.