Skip to main content

"بل سخن بر سر محتوای خود این

"بل سخن بر سر محتوای خود این
Anonymous

"بل سخن بر سر محتوای خود این ایده لوژی ست. که وابستگی آور ، نابرابری ساز، عدالت اجتماعی گریز است و برای هیچ مسئله اجتماعی راه حل علمی ندارد."
ادعایی پوچ بدون سند و مدرک از یک پوپولیست بلشویک در لباس فعال آزربایجانی. اما ببینیم ایدئولوژی کمونیسم و بلشویکها چه بر سر آزربایجان شمالی آوردند. تاراج نفت باکو به مدت صد سال( وابستگی اور) . قتل عامهای ملت آزربایجان از سال 1905 تا الان (بروید تاریخ را بخوانید) قتل عام اقلا 3 میلیون مسلمان با انگ بلشویکی پان ترکیزم (همه با سند و مدرک البته اگر سواد خواندن و نوشتن روسی داشته باشید)(جنایت و نسل کشی). ایجاد طبقه رشوه خوار از نور چشمی های کمونیست و نابودی طبقه متوسط در آزربایجان شمالی(نابرابری ساز و عدالت اجتماعی گریز)

متاسفانه حکومت تاکنون دست طرفداران تفکر تورکچولوق نبوده (در ازربایجان ) که بشود در مورد ادعاهای ائلیار نظر داد ولی در همان دو سالی که ایلچی بی سر کار بوده با دومحور شرارت در حال جنگ بود (ایران و روس) البته ارمنستان را اسم نبردم چون ارمنستانی وجود نداشته و ندارد و این کشورک ایالتی از روسیه پوتین است. کارهای ایدوئولیزیست تورکچولوک را نام می برم. ایلچی بی در همان دوران سخت ارتش شوروی را از ازربایجان بیرون انداخت. پول ملی را ایجاد کرد. الفبای روسی را به زباله دان تاریخ انداخت. متاسفانه این حکومت توسط مزدوران فارس و روس و توسط علیف عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست شوروی با کودتا سرنگون شد (همه با سند و مدرک و نه باد خارج شده از دهان مثل بعضی ها)