Skip to main content

7 - ناسیونالیست های افراطی

7 - ناسیونالیست های افراطی
Anonymous

7 - ناسیونالیست های افراطی تورک علاوه بر نقض و نفی کامل دموکراسی در درون تشکیلاتهای خود در جامعه و خارج از تشکیلات هم تحمل صدای مخالف را ندارند. آنها به آزادی اندیشه، بیان، مطبوعات، نشر و غیره که حق ابتدائی و فردی هر انسانی می باشند اعتقاد ندارند و در درون جنبش ملی دموکراتیک آذربایجان با سانسور و ایجاد محدویت در آزادی بیان و عقیده چنان اتمسفری سنگین و آلوده علیه منتقدان و مخالفان خود ایجاد کردند که بسیاری از فعالان و مبارزان سیاسی از ابراز نظر وحشت می کنند. آنها با نام آذربایجان برای

قلع و قمع افکار مخالفان به سانسور، تفتیش عقاید و پرونده سازی متوسل می شوند و در میدیای خود افکار مخالفان را منعکس نکرده و افراد را بخاطر دگراندیشی مورد تعرض و مواخذه قرار میدهند و چنان دگراندیشان آذربایجانی را می کوبندکه آنها از آذربایجانی بودن خود و نام آذربایجان هم نفرت پیدا میکنند. این گروهها به حریم خصوصی، شخصی و خانوادگی مخالفان تجاوز کرده و منتقدان را با بد دهنی، فحاشی،ناسزا، فرهنگ و ادبیات ناشایست هتاکی میکنند و همه ضوابط اخلاقی را زیر پا میگذارند بطوریکه هیچ بحث و سخنرانی یا گفتاری نیست که در آن به دیگران توهین نشود. آنها با پیش فرض قرار دادن بعضی از اصول ویژه و خاص، مخالفان خود را مانقورت، ساتقین (خود فروش)، مزدور، جاسوس رژیم، فارس، خائن، تواب، ارمنی، کورد، روس، کمونیست فسیل، توده ای و تروریست مینامند که همه این اتهامات مترادف با “کافر”، “منافق”، “ضد انقلاب”، “محارب”، “مفسد فی الارض” می باشند که جمهوری اسلامی ایران صدها هزار انسان را بر اساس آنها دستگیر، زندانی، شکنجه و اعدام کرده و میکند.
بوزقوردها کسانی را که شستشوی مغزی شدند و بخدمت دشمن در آمده و در بخشهای دولتی، اداری، نظامی، قضایی، تولیدی، خدماتی دشمن کار میکنند “مانقورد “می گویند. کلمه مانقورت که به همراه بوزقورد از ترکیه وارد فرهنگ سیاسی آذربایجان شده است از هم اکنون خبر تلخ ترور، کشتار، اعدام، زندان، شکنجه میلیونها تورک آذربایجانی را میدهد. بر کسی پوشیده نیست که بوزقوردها در صورت قدرت گیری در آذربایجان جان بسیاری را با اتهام مانقورت خواهند گرفت.

اگر در تاریخ فاشیسم نازیها و فاشیسم اسلامی ایران، طالبان و داعش اصلاح شدند فاشیسم اسلامی و نژادپرستی پانترکها هم قابل علاج خواهد بود. من فکر نمی کنم. اگر آذربایجان آزادی و استقلال و عدالت اجتماعی و خلاصی از همه بدبختیها را دارد باید از شر پانترکیسم خلاص شود. با سلاح کهنه و شکسته فاشیستی پانترکیستی عثمانیها هرگز نمی توان کشور، دولت مستقل و دمکراتیک و مدرن آذربایجان را بنا کرد.