Skip to main content

سایت ایران گلوبال ادعا دارد

سایت ایران گلوبال ادعا دارد
ناصر کرمی

سایت ایران گلوبال ادعا دارد که که برا ساس فرهنگ گفتگو شروع بکار کرده است و در ادامهء آن اهداف آینده نگری، اندیشه ورزی، و تجزیه و تحلیل راسیونال و دانش محور، بررسی مسائل سیاسی و تاریخی مستند و با پشتوانه، تحقیق در مورد بافت جامعه شناسی، مردم شناشی، و اتنیکی ایران، برای جایگزینی دمکراسی را دنبال میکند.
امّا آن فاکتوری که در آغاز تا به امروز در این سایت مشاهده شده و میشود موضوع تُرک تباری و تُرک تازی بوده که چندین بار به آقای توکلی پیشنهاد شد، نام این سایت را تُرک گلوبال بنامد، چرا که در حقیقت و در هدف اصلی، سایت خود را با موازین و با منافع تُرک تباری و رفقای گذشته هماهنگ کرده و میکند.

مسئولین سایت تئوری های وسیع دمکراسی را به دمکراسی قومی و قبیله ای پسا مدرن فئودالیته پایین آورده است به این خیال که شاید آمار خوانندگان سایت را بالا برد، که این امر خود به یک آنارشیسم در همه عرصه ها در سایت تبدیل گشته است و باعث بی اعتباری هر چه بیشتر خود سایت خواهد شد.
مسئولین سایت در اشکال مختلف و با حیله و تزویر ایرانیان را یا بطور مستقیم یا خود از این سایت رانده اند و یا بکار گماردن افرادی مانند "اسامه" با داشتن فرهنگی که قابل توصیف نیست، از این سایت رانده اند.
ساست ایران گلوبال امنیّت و موقعیّت اجتماعی نویسندگان خود را پاس نمیدارد، و هر گاه لازم باشد، این نویسندگان را صرفأ برای کسب امیتاز برای خود به این و آن می فروشند،
تاریخ گذشته و امروز نشان داده است که مردم و فرهنگ تُرک تباری با دمکراسی و مدرنیته و همزیستی مسالمت آمیز سازگاری نداشته و ندارند، این اشتباه بزرگی است که مسئوال فنی و سایر مسئولین سایت تُرک تبار باشند، اقای کیانوش توکلی هم مانند همشهریان خود رضاشاه و محمد رضا شاه آنقدر ساده لوح هستند که سرنوشت سایت و ایران را بدست تُرک تباران سپردند و می سپارند.
حملات سایبری گذشته و امروز به سایت ایران گلوبال هرگز از سوی نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیست، بلکه از سوی همین تُرک تباران بوده و هست، از این گذشته آن خدمتی را که سایت ایران گلوبال با آفریدن هرج و مرج و آشوب، و اغتشاش در همهء عرصه به نظام جمهوری اسلامی کرده است، وزرات اطلاعات و تمامی رسانه های جمهوری اسلامی نکرده است.
تاکنون چندین کودتا بسود تُرک تباران از نوع علی خامنه ای و طیب رجب اردوغان در سایت ایران گلوبال صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
اکنون که مرتّب در ترکیه کودتا های اسلامی پشت سر بسود هژمونی تُرک تباری هم صورت میگیرد و میرود که بار دیگر جهان شرق را از جهان غرب باز دارد، اکنون که زمان انتخابات فرمایشی علی خامنه ای تُرک تبار در ایران بر قرار است، برای به انحراف کشاندن افکار عمومی، سایت ایران گلوبال جهت گیری محوری خود را بر روی دعوای زرگری دو نفر تُرک تبار ضد ایرانی متمرکز کرده است، و تازه برای تبلیغات تُرک تباری بیشتر از مسئولین سایت ایران گلوبال هم دعوت به عمل آوردن اند که در تلویزیون گوناز به گفتگو بنشینند.
خواسته و یا نا خواسته، دانسته و یا ندانسته، سایت ایران گلوبال در کنترل تُرک تباران و بخشی از ابزار کودتاهای پی در پی در ترکیه و در ایران است. از اندیشه و رزی، و از فرهنگ گفتگو، دیگر خبری نیست، این سایت جنبهء کاملأ فردی و خصوصی، پیدا کرده است و در خدمت به ضد ایرانیان است و ربطی به ایران و به ملّت ایران ندارد.