Skip to main content

ائلیار و توکلی

ائلیار و توکلی
Anonymous

ائلیار و توکلی
در مورد این بحث بگویم که:
1 - شما شاید به اندازه ما گوناز تی وی را نشناسید. زمانی بسیاری از دلسوزان آزادی آذربایجان برای حفظ، تقویت و سرپا نگه داشتن این تلویزیون حاضر به هر فداکاری بودند و پول نان و بچه هایشان را در راه مخارج گوناز هزینه میکردند اما همین انسانها اکنون در مقابل افراط گریها، محفل بازیها، تنک نظریها و قدرت طلبی های مسئولین گوناز معترض هستند. بسیاری فکر میکنند که گوناز برخلاف ادعای مسئولین آن یک تلویزیون ملی نبوده و و در خدمت آذربایجان جنوبی نیست بلکه گوناز تی وی وسیله مسئول

گوناز برای رسیدن به منافع شخصی و سیاسی خودش است. بسیاری فکر میکنند مسئول گوناز تی وی از آنها و امکانات آنها سوء استفاده کرد و از آنها بعنوان پلکان برای بالا رفتن استفاده کرد و وقتی کارش تمام شد پلکان را هم شکست. بقول مثل فارسی: نمک خورد و نمکدان شکست.
2 - به نظر بنده مسئولین بخصول صاحب امتیاز گوناز تی وی بیش از دیگر فعالین سیاسی آذربایجانی علیرغم سادگی اش بسیار سیاسی تر، تیزبین تر ، دیپلمات تر، زیرک تر ، جدی ترو دیکتاتورتر است. او بیزنس من است و خوب میداند در سیاست هم چه بکند. مسئولین گوناز با خوش رویی تلاش میکنند از نیروی شما و دیگران برنامه های تلویزیونی را پیش ببرند و به اهداف خودشان برسند.
3 - هدف گوناز تی وی بحث و مناظره نیست. مسئولین گوناز انسانهای بسیار کینه ای هستند. بهتر بود اسم برنامه "برنامه انتقام" نامیده شود.گوناز تی وی با دعوت از شما میدان نبرد و زمین مبارزه را برای شما تعیین کرده است.
4 - توکلی در چهارچوب مباحثه سوالاتی از گوناز پرسیده است که به نظرم کار بسیار خوب و زیرکانه میباشد. اما کافی نیستند و بهتر بود لیست سوالهای اصلی و محوری بحث را از قبل دریافت میکرد تا رئیس جلسه که صد در صد از گردانندگان گوناز است و مسئول اجرای طرح گوناز است دستش بسته باشد.
5 - هدف برنامه گوناز این است شما را در برنامه بشکند، شخصیت شما را بشکند. جهره ائلیار را با یک بحث با اسکایپ آشکار کنند. آنها رفقای گرامی خودشان مانند چهرگانی رهبر گاموح، علیرضا افشار، رهبران ئنی گاموح، صالح ایلدریم رهبر حزب استقلال، درختی رهبر یک بخش از کنگره جهانی آذربایجان و خشتی رهبر بخش دیگر کنگره جهانی و دهها شخصیت دیگر را شکستند که پرونده آخرین همکارشان را موضوع بحث شما کردند که هم شما و هم رفیق آخرشان را بشکند و پشت شما را به زمین بزنند. آنها به نزدیکترین رفقای خود رحم نکردند و به شما رحم نخواهند کرد.
6 - آنها از قبل به طرفداران فالانژ و مریدان خود زنگ میزنند و برایشان خط میدهند که بعد از برنامه تلفن کنند و حمله آخر، بی احترامی های آخر را آنها (به اصطلاح شنوندگان و "مردم آذربایجان" ) بکنند. استفاده از نیروی فالانژهای پشت تلفن جبهه ای دیگر علیه شما شرکت کنندگان در مناظره است.
7 - تحریم و یا عدم شرکت ائلیار را در این برنامه کاملا درست میدانم. اگر توکلی میخواهند شرکت کنند باید شرط و شروط خود را بطور مکتوب، تصویری یا ضبط صدا تعیین کند، همه سوالات را از قبل از آنها بگیرد و از سوالات دیگر شرکت کنندگان هم مطللع باشد و از همه لحظلت اجرای برنامه اطلاعات کافی بگیرد. بی گدار به آب نزدید و اگر برخلاف شر و شروط عمل کردند بعدا در سایت ایران کلوبال افشاگری را آغاز کنید.