Skip to main content

احتمالا بازار اوبالی و گوناز

احتمالا بازار اوبالی و گوناز
Anonymous

احتمالا بازار ..و گوناز کساد است که بعد از اینهمه تیلغ راسیسم ضد ایرانی و ضد فارس و آرزوهای سماواتی حالا بیاد دیالوگ با اپوزیسون افتاده است . هیچ کس نباید به وی تریبون بدهد گرچه اخیرا گوبا مواضع اش را عوض کرده و از زندگی در درون ایران حرف میزند.
نوری علا بهترین کسی است که میتواند پاسخ دهد که آیا دیالوگ با این شخص کمکی به روشنگری میکند یا نه ؟ چون .... بیسواد و شعارگو و کینه توز نسبت به سایر انسانهای غیر ترک است .
من در مصاحبه نوری علا با وی دیدم که نوری علا چندین بار خواست مصاحبه را قطع کند چون ایشان فردی بسیار بی منطق و جنجالی و هوچی گر است .
اگر نوری علا یکبار دیگر حاضر شد که با وی مصاحبه کند ، بقیه اپوزیسیون میتوانند وی را نیز افشا کنند.
آن نفر دوم عینکی که در گوناز .... هست ، یکبار میگفت چون نصف مردم تهران ، ترکهای مهاجر هستند ، پس باید در آینده تهران مرکز کشور

خیالی آذربادگان گردد. منظور اینکه اپوزیسون با همچون افراد بی منطق و رمانتیکی روبروست.
اوبالی در هر مصاحبه ای دهها بار میگوید که بیان و درکش در زبان فارسی ضعیف است و با این بهانه میکوشد حرفهای عامیانه و بازاری و پرخاشگرانه خود را توجیه کند . کسی که زبان فارسی نمیداند چرا ترکی وارد جدال نمیگردد ؟
روش بایکوت ایرانیان با همچون افرادی تاکنون بسیار لازم بوده . چون کسی که به خون فارس و ایرانی و ارمنی و کرد تشنه است باید فقط در درون ایران و در میدان نبرد پاسخ بگیرد.