Skip to main content

جناب ناصرکرمی گرامی ادعا های

جناب ناصرکرمی گرامی ادعا های
کیانوش توکلی

جناب ناصرکرمی گرامی ادعا های زیادی را علیه ایران گلوبال و مسئولین آن طرح نموده است.سعی می کنم یک به یک به این موارد پاسخ دهم: 1_ناصرمی می نویسد که دمکراسی های وسیع در این سایت «به یک آنارشیسم در همه عرصه ها در سایت تبدیل گشته... وباعث بی اعتباری سایت می شود » پاسخ من: از ابتدا 2004 قرار بود که ازادی بیان وسیع در سایت جاری شود . دوسال اول؛ در پی برگزاری اولین نشست اتحاد جمهوریخواهان در برلین فکر ایجاد «اتحاد عمل برای دمکراسی » موضوع محوری این سایت بود و همگان از طرفداران نظام پادشاهی ، مشروطه خواهان و جمهوریخواهان قلم زنان این سایت بوده اند. بخش کامنت ها کاملا یک زمانه بود. کسی برای کنترل کامنت ها وجود نداشت و عموما مشکلی ایجاد نمی کرد.

کامنت گذاری یک زمانه، ابتکار شجاعانه ای بود. پس از دوسال جریانات سیاسی اتینکی ایران متوجه آزادی بیان وسیع ایرانگلوبال شده اند و محور بحث بتدریج از «اتحاد برای دمکراسی » جای خود را به مباحث اتنیکی و مسایل قومی_ ملی داد
وقتی سایت به اینجا رسید ؛ هیچ چاره ای نبود . یا می بایست همچون سایت های دیگر فارسی زبان، زبان گروههای اتنیکی را می بستیم و یا می گذاشتیم ، «آزادی بیان» خود محور های مباحث را انتخاب می کرد. ما را ه دوم را برگزیدیم . شما بخوبی بیاد دارید که فشارهای بی اندازه ای صورت گرفت تا جلوی آزادی بیان شخص شما گرفته شود و اینجانب در مقابل ان فشار ها مقاومت کردم . دومین نویسنده ای که از سوی دیگر مورد مخالفت قرار گرفت ، محمد رضا لوایی بود ایشان از 5 سال پیش بعنوان نویسنده سایت مطالب بسیاری در خصوص آذربایجان می نوشت.. حضور پررنگ ایشان در ایران گلوبال هم مخالفت زیادی را دامن زد و من بازهم از آزادی بیان لوایی دفاع کردم ، ایشان پس از 3 سال نویسندگی بعنوان برنامه ساز و مجری گوناز تی وی انتخاب شد وسپس در این اواخر رابطه لوایی با احمد اوبالی دچار تنش شد . بدون اطلاع و خواست ما این درگیری و تنش به ایرانگلوبال سرایت هم کرد . خوب من یا می بایست در مقابل اتهامات احمد اوبالی که من و ایران گلوبال را «پانیرانیست » نامید که گویا سایت ما علیه گوناز تی وی دست به تخریب زده ایم. یا می بایست سکوت می کردیم وویا پاسخ می دادیم .که اینجانب به ان اتهامات پاسخ دادم .نوشته اید که «مسئولین سایت در اشکال مختلف و با حیله و تزویر ایرانیان را یا بطور مستقیم یا خود از این سایت رانده اند و یا بکار گماردن افرادی مانند "اسامه" با داشتن فرهنگی که قابل توصیف نیست، از این سایت رانده اند.» خوب ما هیج کس را با تزویر و حیله از سایت نرانده ایم شما همچنان صاحب آکانت سایت هستید می توانید هر چه را که فکر می کنید در این سایت درج کنید. اما در مورد جناب اسامه ؛ بارها اعلام کرده ایم که دوستان کامنت نویس برایمان امیل بزنند و صاحب اکانت کامنت گذاری شوند . تعدادی از کار بران از جمله اسامه به این درخواست عمومی پاسخ داده است .
نوشته اید :«ساست ایران گلوبال امنیّت و موقعیّت اجتماعی نویسندگان خود را پاس نمیدارد،» چرا مثال نمی زنید که چگونه امنیت نویسندگان و موقیعت اجتماعی نویسندگان را پاس نمی داریم . بنظر می رسد که جنابعالی انتظار دارید که در مقابل سخنان تند و تیز تان علیه ترکان و ترک تبار ها ، نقد های انان را بلوک نمائیم . دوست گرامی مشکل در من و تو و سایت ایران گلوبال نیست . مشکل در جغرافیای سیاسی ایران می باشد که دارای اتنیکها و زبان های مختلف در کشوری که رهبران نادان و احمقی سکان حکومت مرکزی را سبعانه در دست دارند . آنان حتی برای رئیس جمهوری و کابینه دولت حق آزادی بیان قایل نیستند چه برسد به حقوق شهروندی... ایران کشوری بی دفاعی شده است و همسایگان ان در نقشه تجزیه ایران برنامه هایی در صندوقچه های خود دارند . رهبران نادان اسلامی ایران اما با تئوری هلال شیعه در فکر یک ماجراجویی در منطقه اند.نوشته اید :«اقای کیانوش توکلی .. سرنوشت سایت و ایران را بدست تُرک تباران سپردند و می سپارند.» بازهم بدون و دلیل و مدرک تهام می زنید
اینکه نوشته اید :«حملات سایبری گذشته و امروز به سایت ایران گلوبال هرگز از سوی نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیست،» نادرست است چندی پیش، اطلاعات رزیم حمله سایبری به ایران گلوبال را مورد تائید قرار داه است .اما در مورد حمله سایبری اخیر بنظر نمی رسد که از سوی رزیم بوده باشد. بهتر است بگویم اطلاع دقیقی در این مورد نداریم. در مورد کودتا در ایرانگلوبال بسود علی خامنه ای و طیب اردوغان سخن تان به شوخی شباهت دارد. کدام کودتا؟!!
....این کامنت ادامه دارد