Skip to main content

چند کلمه حرف رک و راست ، با

چند کلمه حرف رک و راست ، با
Anonymous

چند کلمه حرف رک و راست ، با کیانوش توکلی:
در پاسخ به آقای ناصر کرمی نوشتی :
1 - «می بایست همچون سایت های دیگر فارسی زبان، زبان گروههای اتنیکی را می بستیم و یا می گذاشتیم ، «آزادی بیان» خود محور های مباحث را انتخاب می کرد».

چواب : پیش بردن سیاست های جمهوری موسوم «آذربایجان» و « ترکیه» که درایران گلوبال شاهد آن هستیم، ربطی به آزادی بیان ندارد. در مقابل چشمان همه و به خصوص تو، همین محمد رضا لوایی که گرداننده تلویزیون تجزیه طلب گوناز تی وی است، با خیال راحت و بی هیچ نگرانی ، یک نفس در کار مهمل گفتن و توهین به ایران وایرانی است. کاری که فقط از مزدوران الهام علی اف واردوغان بر می آید و انتطار می رود.
آنوقت خنده دار است تو در اخر کامنتت رو کرسی خطابه می روی و می خواهی مثلاً از ایران بی دفاع ، دفاع کنی که «همسایگان در نقشه تجزیه آن برنامه ها دارند».

عوامل تجزیه ایران، در شب تیره و تار ، با چتر نجات ازآسمان پایین نمی آیند. همین لوایی ها، لاچین ها، یوسف ها و... نقشه تجزیه ایران را در ایران گلوبال پیش می برند و تو دلخوش به، به به و چه چه چهار تا کامنت نویس دوپولی تجزیه طلب، خیال می کنی به دموکراسی خواهی کمک می کنی.

2 - « یا می بایست همچون سایت های دیگر فارسی زبان، زبان گروههای اتنیکی را می بستیم و یا می گذاشتیم «آزادی بیان» خود محور های مباحث را انتخاب می کرد»

جواب: نه « گته برار» ، لازم نیست « زبان گروه های اتنیکی را ببندی».فقط کافی است ،یک خرده هم از همین لویی یاد بگیری ، که در برنامه ای که دو سه سال پیش در گوناز تی وی با حضور تو برگزار کرد، از تماشا گران گوناز تی وی عذر خواست که به علت حضور مهمان فارسی زبان ، مجبور!!! است به زبان فارسی حرف بزند!

3 : « گویا سایت ما علیه گوناز تی وی دست به تخریب زده ایم. یا می بایست سکوت می کردیم وویا پاسخ می دادیم .که اینجانب به ان اتهامات پاسخ دادم».

جواب: آقا کیانوش! بیخیالش !! چاقو که دسته اش را نمی برد. یا خواستند با شما شوخی کنند و یا به شما تهمت بزنند! شما و تخریب گوناز تی وی ؟!!! نبدا!

4 - « مثال نمی زنید که چگونه امنیت نویسندگان و موقیعت اجتماعی نویسندگان را پاس نمی داریم»

جواب :آقا کیانوش! بگذار رک و بی رو درواسی بهت بگم . تو ......ه تمام معنی هستی، که تا به نام و خصوصیات نویسنده ها و کامنت نویس پی می بری ، نه فقط در صحبت های ........

5- مشکل در جغرافیای سیاسی ایران می باشد که دارای اتنکها و زبان های مختلف است »

جواب: به همه اینها که به تو گفتم، بیسوادی را هم اضافه کن.
تواصلاً معنی جغرافیای سیاسی را نمی دانی. جغرافیای سیاسی مختلف ، با دولت ها و حاکمیت های مختلف همراه است. بر ایران، یک دولت حاکم است و جغرافیای سیاسی آن، همان سیاست جمهوری اسلامی است.

در خانه اگر کس است، همینقدر بس است