Skip to main content

جناب اقای کیانوش توکلی، شما

جناب اقای کیانوش توکلی، شما
ناصر کرمی

جناب اقای کیانوش توکلی، شما به سفارش تُرک تباران چند بار برای من کتبأ در هیمن سایت گلوبال نوشتید که سایت دیگری برای نوشته های خود پیدا کنم زیرا نوشته های من نزآد پرستی و راسیستی بر علیه تُرک تباران است و در سایت ایران گلوبال جای انتشار آن نیست.
بار دیگر تأکید میکنم که نوشته های من در مورد تُرک شناسی از پشتوانهء منابع علمی و تاریخی آلمان و جهان پیشرفته بر خوردار است، کدامیک از پیش بینی های من و نوشته های من درست از آب در نیامده، مگر شما متوجه نیستید که در ترکیه چه گذشته و چه میگذرد، چرا دوستان تُرک تبار ساکن آلمان شما حداقل این اطلاعات را به شما نمی دهند ؟ مگر در رسانه های دانمارک چنین اخبار و اطلاعات مربوط به ترکیه و وضعیّت اسفبار جامعهء تُرک تباری را در ایران و در ترکیه و در جهان انعکاس نمی یابد و یا نمی خواهید واقعیّت ها را ببینید،

کدامیک از اطلاعات تاریخ تُرک شناسی و پیش بینی ها ی من اشتباه بوده است، در کدام نوشته به فردی و به یا قومی توهین کرده ام و کدامیک از آنها راسیستی و نژاد پرستی است جز روشنگری و پرده برداری ؟
تآثیر گذاری نوشته های دوست خودتان آقای لوایی را من ندیدم، ایشان جز توهین و فحاشی و در شکل بهتر جز درد دلها و رؤیای های شبانه چیز دیگری را ما از ایشان ندیدیم. ایشان در ذهن خود گوری را کنده است و آذربایجان و تبریز و ملّت تُرک آذربایجان را در آن دفن کرده است و سنگی بنام پان فارس بر قلب آن نشانده و شب روز بر آن ناله و آه و اشک میریزد. کاربر دیگر شما ادعا دارد که تُرک تباران عرب هستند، نمیدانم شما و با چنین کاربرانی دنبال چه هستید ؟
نوشته های آقای لوایی و با واژگونه نگاری و با سخن پراکنی های بی پرنسیپ کاربری بنام # اسامه# را با نوشته های من مقایسه کردن، دور از انصاف و غیره احلاقی و بدون مسئولیّت است.

آقای توکلی اغلب نویسندگان با سابقهء سایت از جمله خود من، همسان و حتی بیشتر از خود شما در بهبود و راه اندازی و شناساندان سایت ایران گلوبال وقت گذاشته اند، از وقت خانواده و کار ( دستمزد ساعتی 85 تا 125 یورو) و تندرستی خود در بسیارمواقع بگذشت کرده اند، اکنون شما همهء آنها را بر باد دهید، امری غیر مسئولانه، و غیر دمراتیک و بدور از هرگونه ارزش گذاری و متضاد با هر فرهنگ سیاسی و حزبی و کار گروهی و دسته جمعی است.
شما و همهء سازمان فدائیان اکثریت با ندانم کاری با نبود آگاهی کافی و در خلأ ا اخلاق و فرهنگ سیاسی یکبار چنین اشتباه بزرگ تاریخی را کردید و همهء ارزشها را زیر پا گذاشتید و در کنار خمینی ایستادید، در اینکه از این اشتباه تاریخی جبران ناپذیر درس عبرت گرفته باشید شک و تردید وجود دارد.
دمکراسی آن نیست که چند مهاجر عرب استان خوزستان ایران را عربستان بنامند، و چند نفر تُرک تبار بی هویّت و مهاجر و مهاجم به ایران تاریخ و به ملّت ایران توهین کنند.
ما در سایت ایران گلوبال به همهء مطالب روز سیاسی ایران و خاورمیانه و جهان پرداختیم، واژنامه های سیاسی و تئوری های دمکراسی را شکافتیم، اندیشه های مدرن دیروز و امروز، از جمله لیبرال دمکراسی، سوسیال دمکراسی، مراحل تکاملی تاریخی را در فسفهء لیرالیسم و ماتریالیسم دیالکیتک بررسی کردیم،
رفرماسیون و عصر روشنگری را زیربنای حرکت خود قرار دادیم، سکولاریسم و ساختاریه مدرن حکومتی را در محور قرار دادیم، و بسیار مسائل دیگر از این قبیل را تجزیه و تحلیل و آنیده نگری کردیم، مسائل قومی را زیر و رو کردیم و در نهایت من توانایی زبان فارسی را زیر سئوال بردم، دیگران از کپی کردن نوشته های ما در سایت ایران گلوبال سایت جدید باز کردند، امّا شما همه را این زحمات را به هدر دادید و سایت را در اختیار امثال آقای لوایی و اسامه و پان ترکیسم و پان عربیسم قرار دادید، آنوقت می پرسیم که چرا ایران عقب مانده است و دمکراسی جایگزین نمی شود ؟.

گرچه من اصلأ وقت ندارم ، چرا تلویزیون گوناز فقط از شما و از همکار تُرک تبارتان دعوت بمعل می آورد، چرا از من و امثال من وحشت دارند، یکبار دعوت کردند چرا عقب نشینی کردند
ایمیل اقای لوایی که از من دعوت کرد این هست
manmana221@gmail.com