Skip to main content

جناب اقبالی

جناب اقبالی
Anonymous

جناب اقبالی
از این نوشته باید عکش گرفت و نگاه داشت.
تنها گروهه سیاسی تاریخ بشر و حتی تنها گروه چپ در کل دنیا که از پروژه تکه تکه شدن خاورمیانه که در نهایت به تکه تکه شدن ایران خواهد انجامید دفاع میکنند و به ان نام ازادی میدهند چپهای خودمان است که قبلا تجربه موفق انقلاب اسلامی را در پرونده خود دارند.
شما میفرمایید 5 قرن پیش کردستان اشغال شد!! 5 قرن را رها کنید شما یک سندی که وجود کردستان در 100 سال پیش را نشان میدهد به من نشان دهید و یا ادرس دهید مطالعه کنیم یاد بگیریم.

لائیک را از کجا به کردستان چسباندید بیش از 12 هزار قتل ناموسی و سنگسار در مقابل دفتر اقلیم کردستان فقط تا سال 2007 و نزدیک به50 شورش دینی و فئودالی مناطق کردنشین بر علیه دولت ایران و عثمانی و بیزانس در تاریخ ثبت شده است که مورد بیزانس ان دولتی مسیحی بود.

دولتی که از سال 2008 چند همسری را قانونی کرده زنان را ختنه میکنند و زیر لوای 223 عشیرت در حال زندگی هستند. و 80 درصد هرودین اروپا را تامیین میکند. و هر روز سرباز وظیفه ایرانی را میکشد تبدیل به الگوی شما شده.

شمایی که فرمان تجزیه صادر میکنید اما قبل از ان خود و خانواده خودتان را به اروپا منتقل کرده اید تا مبادا در اتشی که خودتان از انقلاب اسلامی به بعد روشن کردید صدمه ببینید این است تمام لیاقت و عرضه سیاست مداران چپ ایرانی. تمام صداقت و درستی یک سیاستمدار در کشور ما فقط همین قدر است.

استعمار کدام استعمار جناب اقبالی هم ترکیه و هم ایران و هم عراق دولتهای به مراتب مدرن تر از دولت فئودالی عشیرتی کردستان دارند که اتفاقا تا خره خره هم دینی است. استعمار را ان روئسای عشیرت انجام داده اند با خان بازیهای خودشان ایران و ترکیه و عراق حدائقل فئودالی نیستند.
azergun@uw.edu