Skip to main content

در کامنت های بالا دو نفر یعنی

در کامنت های بالا دو نفر یعنی
Anonymous

در کامنت های بالا دو نفر یعنی یارادیچلیق و ناشناسی کوردها را مورد حمله قرار دادند، چون آنها ترقه بازی میکنند و ادعای ارضی به آذربایجان دارند.
دوستمان جنگی را که دهها سال پیش کردها برای کسب استقلال آغاز کردند ترقه بازی نام میبرد. او جنگ پ ک ک را با سه دولت ایران ، ترکیه و سوریه به هیچ می شمارد. او متوجه نیست که با ترقه بازی نمی شود اروپا و امریکا و روسیه را مدافع خود ساخت. او جنگ نکرده که بداند با ترقه بازی نمی شود مناطق بزرگی از عراق و سوریه را بدست گرفت و اعمال حاکمیت کرد. این دشمنی کور و تعصب انگیز علیه کردها است.
کوردها با همین ترقه ها خواهان الحاق آذربایجان به کردستان هستند. کردها با همین روش اراضی اعراب و سوریه را هم به کردستان در سوریه و عراق الحاق کردند. چون اعراب و ترکمن ها ضعیف شدند و شکست خوردند.
کردها در آذربایجان غربی هم با ترقه ها موفق خواهند شد. چون ترکها

همچون یارادیچیلیق کوردها را دست کم گرفتند و فکر میکنند کورد بجز ترقه چیزی ندارند و با ترقه بازی کاری نمی توانند بکنند. از سوی دیگر تورکها قصد تشکیل دولت ملی و ملت شدن را ندارند. از اینرو ترکها دوست اسیر ملل همسایه بشوند. امروزه تورکها به ایران و ایرانی و فارس شدن عشق می ورزند و فردا به کورد شدنشان.
از اینها بگذاریم. کوردها هر ضعف و اشکالی دارند بحث دیگری است. آنچه که امروز مهم است این است که وظیفه انسانی و انقلابی جکم میکند که از حق جدا شدن و استقلال ملت کورد حمایت کنیم. دو راه بیشتر در مقابل ما نیست اولی دفاع از ملت ظلم دیده و استعمار زده کورد است و انتخاب دوم دشمنی با کوردها و همدستی با اشغالگران و فاشیستها
این معیاری است در ارزیابی خودمان که چه نوع انسانی هستیم