Skip to main content

در هیچ کجای دنیا برگزاری

در هیچ کجای دنیا برگزاری
Anonymous

در هیچ کجای دنیا برگزاری رفراندوم برای تجزیه طلبی به رسمیت شناخته نمیشه و چنین رفراندومی دارای مشروعیت و وجاهت قانونی نیست!
کشوری به اسم کردستان در طول تاریخ هیچوقت وجود خارجی نداشته که امروز بخواد بوجود بیاد! پروژه ملت سازی و کشورسازی های جعلی یک پروژه قدیمی و از رنگ و رو رفته استعماری در منطقه هست!
کردها خودشون نمی دونند که چطور حدود صد ساله با این استقلال بازی ها توسط قدرتهای یزرگ مورد بازیچه قرار گرفتند و کاری باهاشون کردند که فقط تابوت جوانانشون رو دوششون باشه و بطور مقطعی فقط باهاشون بازی کردند! من برای تجزیه طلبان کرد بسیار متاسفم چون با جعل تاریخ و گذشته این قوم بزرگ ایرانی فقط تابوت روی دوش این مردم گذاشتند!
ما در دنیا هیچ کردی نداریم که ریشه اش در ایران نباشه کرد یعنی ایرانی
حالا یه عده بیسواد میان جواب میدن که چطور پس رفراندوم جدایی اسکاتلند از بریتانیا انجام شد؟! باید گفت:

بیسواد جان اسکاتلند یک کشور مستقل بود که با قرارداد به انگلیس پیوست و بریتانیا رو تشکیل دادند! و همونطور هم با رفراندوم میتونند از اون قرارداد خارج بشن! مناطق کرد نشین ایران بطور تاریخی بخشی از خاک ایران بودند و با قرارداد و پیمان به ایران ملحق نشدند بلکه در دل ایران بودند! مناطق کردنشین ایران بخشی از اعضای بدن ایران هستند و دیگر مناطق کردنشین ترکیه و عراق هم در گذشته قبل از جنگ چالدران بخشی از خاک ایران بودند.