Skip to main content

ننگ و نفرت ابدی برشاه خائن و

ننگ و نفرت ابدی برشاه خائن و
بهمن موحدی(بامدادان)

ننگ و نفرت ابدی برشاه خائن و خاندان سلطنتی پهلوی.
تا آنجایی که حافظۀ تاریخی مردم ایران به یاد می‌آورد، آخوندهای گردن کلفتی مانند آخوند ابوالقاسم کاشانی، روح الله خمینی، محمد تقی فلسفی و آخوند بهبهانی، از وقوع کودتای ننگین 28 مرداد اظهار رضایت کرده و از این‌که اعلیحضرت ملوکانه به ایران برگشته است ابراز رضایت کردند.
آخوند ابوالقاسم کاشانی کسی بود که قبل از کودتای 28مرداد، به خون مصدق تشنه بود و یکی از آتش‌ بیاران و زمینه‌ سازان اصلی کودتا بود. کاشانی در زمان رياستش بر مجلس شوراى ملى،سرلشگر زاهدی عامل 28مرداد را که علیه حکومت ملی مصدق توطئه‌چینی می‌کرد و تحت تعقیب بود حکومت او بود، به مجلس برد و در آنجا پناه داد. بعد از کودتا هم آخوند کاشانی طی اطلاعیه‌ای بلافاصله پشتیبانی خود را از دولت نظامی سرلشکر زاهدی اعلام کرد.
آخوند بهبهانی نیز یکی از عوامل کودتا درصحنه بود که همراه با دار و دستۀ

شعبون بی‌مخ و سایر اراذل و اوباش دربارسلطنتی، تظاهرات ضد مصدقی راه می‌انداخت و یکی از سردسته‌های دسته‌های کودتاگر بود. پس از کودتا، آخوند بهبهانی تلگراف تبریکی به شاه فرستاد و به‌خاطر نجات مملکت از شر بی‌دینان به او تبریک گفت.
ملاخمینی نیز که یارغار کاشانی بود ویکی از مقلدان و مریدان سیاسی اوبود، از این‌که حکومت ملی دکتر مصدق در جریان این کودتا سقوط کرد و به قول خمینی سیلی خورد، ابراز رضایت و خوشحالی کرد.
حافظۀ تاریخی مردم ایران اجازه نمی‌دهد که قلم به مزدهای رژیم پلیدجمهوری اسلامی بتوانند تاریخ مبارزات این مردم را تحریف کنند و پروندۀ آخوندهای پلیدی مانند کاشانی، خمینی، بهبهانی، فلسفی و... را سفید سازی کنند. حمایت و همدستی این آخوندهای مرتجع و رذل از کودتای 28مرداد لکۀ ننگ ابدی بر پیشانی آنها است و آنها برای همیشه مورد لعن ونفرین مردم ایران خواهند بود.