Skip to main content

چپ در هر کشوری در درجه

چپ در هر کشوری در درجه
Anonymous

چپ در هر کشوری در درجه نخست مدافع ملی کشور خود است .در ایران برای چپ منافع طبقه اساسن با پیروزی پرولتاریا و استقرار جامعه سوسیالیستی تعریف و توجیه می شود . چپ در ایران با تولد حزب توده و سپس فدائیان خلق شناخته میشود .حز ب توده در تاریخ هفتاد ساله خود نشان داد که منافع ملی از یک سو و باور به ازادی و حکومت قانون را برنمیتابد . نه تنها حزب توده علیه منافع ملی علیه و ازادی های رسمی و حکومت قانون اعلان جنگ و سرنگونی داد بلکه دو جریان خود مختار نیز منافع مردم اذربایجان و کردستان را قربانی اهداف دولت شوروی کردند . تعطیل کردن حوزهای حزبی توده در اذربایجان عملن در خدمت دولت روس و جریان دولت خود مختار قرار گرفت . چپ ایران اساسن میهن پر ست و یا ناسیونال نیست بلکه میهن انها در چهار چوب نظام سوسیالیستی تعریف میشود .

شعار پرولتاریا وطن ندارد خود گویااست .
در جریان پیروزی ارتجاع سیاه ما شاهد بودیم که ازادی و حفظ منافع ملی و حکومت قانون که هدف و ارزوی اصلی مردم ایران برای انقلاب بود با اگاهی مطلق توسط حزب توده به سخره و مهمیز انقلابی کشیده شد . همکاری چپ با نظام اسلامی خود کارنامه ننگ اور دیگری است . نمونه زشت این همکاری را میتوان در همکاری فدائیان و لو دادن مخالف نظام اسلامی بیان کرد . شاهدان زنده نوشته و میگویند که در حسینه زندان اسلامی فدائیان شعار مرک بر اعضا پیکار میدادند .چپ در ایران هدفی جز کودتا و تسخیر قدرت ندارد .


اولین شرط زندگی و کار سیاسی ایجاد فضای ازاد است و چپ این فضای ازاد سیاسی را در دولت مصدق و بختیار و بازرگان به راحتی و اگاهانه از دست داد و پرچم کش ارتجاع سیاه گشت . بدون شک و اما و اگر اگر انقلابی صورت نمیگرفت چپ در ایران این همه انسان های پر ارج را از دست نمیداد و باید پذیرفت چپ در نظام سابق و حکومت ملی مصدق و دولت بختیار و بازرگان امنیت بیشتری داشتند . ایران نیازی به چپ ندارد بلکه به مردان و زنانی میهن پرست که باور به حکومت قانون و ازادی داشته باشند .