Skip to main content

آقای رضا حسین بر! چه سودی از

آقای رضا حسین بر! چه سودی از
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای رضا حسین بر! چه سودی از دامن زدن به نفرت قومی در ایران می بری؟! باید بدانی که فارس زبان های کرمان و جنوب استان خراسان از مظلوم ترین و فقیر ترین مردمان ایران هستند. استانی که از حق مساوی در استفاده از امکانات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برخوردار نیست، استان کرمان می باشد، استانی که مردمان آن فارس زبان هستند.
تمامی مردمان ایران از تبعیض و ستم آخوندی در عذاب هستند ؛ رژیم فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی به‌ دلیل ماهیت ضد خلقی اش با همۀ اقوام ایرانی در جنگ و ستیز است. فارس زبان وعرب و بلوچ و کرد و ترک هم برایش اصلاً فرقی ندارد. واقعاً باید اعتراف کرد که رژیم در تبعیض و سرکوب و چپاول مردمان ایران عدالت را رعایت می کند و فرقی نمی گذارد!!!! هر قومی که در هژمونی پذیری فرهنگ منحط ملاها حرف و نظری داشته باشد توسط این رژیم به‌ شدت سرکوب می‌شود. کما این‌ که از همان اوایل پیروزی انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران

خمینی خون آشام شخصاً با کردها و کردستان در جنگ بود و نیروی عظیمی از ارتش و سپاه پاسداران ضدخلقی به این منطقه اعزام و آنها را به‌ شدت سرکوب کرد. در مورد بلوچ ها هم همین‌طور است و به بهانه‌های مختلف آنها را سرکوب می‌کنند.
افسانۀ مستعمره و تحت اشغال بودن کردستان ، آذربایجان ، خوزستان و بلوچستان توسط فارسها! تئوری صهیونیستی- امپریالیستی است.
تمام مردم ایران از هر قومیتی که باشند همواره مورد سرکوب و ستم طبقۀ حاکم بر ایران بوده­ اند، زیرا سرکوب در ایران جنبۀ سیاسی داشته و دارد و به هیچ وجه جنبۀ قومی نداشته است. این حکومتهای حاکم بر ایران به سرکوب همۀ قومیتهای ایران و مخالفان خویش اشتغال داشته­ و دارند و نه به سرکوب یک قوم معین. هر کس چنین جعلیاتی بیافریند و مدافع تجزیۀ ایران و برادر کشی باشد، همدست با امپریالیسم، و صهیونیسم است و آگاهانه آب به آسیاب رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و خاک بر چشمان مردم می ریزد.
خودمختاری و آموزش به زبان مادری ، حق مسلم تمام قومیتهای ایرانی است ، اما احقاق این حق تنها از طریق سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی و استقلال ملی ایران در یک ایران دمکراتیک امکان پذیر می باشد.