Skip to main content

این جناب موحد بامدادان حتی

این جناب موحد بامدادان حتی
جمال

این جناب موحد بامدادان حتی کوچکترین مفاهیم اشغالگری را نمیداند ،،،، ٢ نمونە از اشغال کوردستان توسط ایران ،، سال ١٣٢٤ زمانی کە جنگ دوم جهانی بە پایان رسیدە بود در بخش بزرگی از کوردستان یک پاسبان ایرانی هم در کوردستان وجود نداشت مردم کورد با حاکمیت خود و خود مدیریتی زندگی میکردند ولی لشکر کشی ایران سال ١٣٢٤ و اشغال کوردستان توسط ارتش را چە می نامید جناب ؟

سال ١٣٥٨ تمامی نهادهای حکومتی ایران برچیدە شدە بود و هیچ نیروی نظامی ایرانی در کوردستان وجود نداشت فرمان جهاد خمینی و لشکر کشی بە کوردستان و آن کشتارها اشغالگری نیست چە هست ؟

ارتش ایران و نظامیان و پاسدارانی کە در کوردستان وجود دارند سرزمین کوردستان را اشغال کردند قربان حضور آنها با اشغالگری و لشکر کشی بودە همین حالا هم کافیست قوای ارتشی و پاسدار اشغالگر از کوردستان مثلأ برای یک هفتە بیرون بروند فکر میکنید دوبارە بر میگردند ؟

بە هیچ وجە چون ملت کورد حضور اشغالگران ایرانی را بر سرزمین خود تحمل نمیکنند نە بە جمهوری اسلامی رأی دادیم نە بە قانون اساسیش و نە هیچ وقت بە این حکومت و کشور تمکین کردیم و نە آن را از خود دانستیم پس فاکتهای اشغالگری چە هست ؟ اگر اینها نباشند