Skip to main content

‫جناب موحدی

‫جناب موحدی
رضا حسین بر

‫جناب موحدی
‫اول سپاس از اظهار نظر شما. من واقعیت های موجود در ایران را بیان میکنم و می گویم که طبقه حاکم فقط از شیعه های فارس زبان و معتقد به ولایت فقیه تشکیل شده و این امر برای یک مملکت چند مذهبی، چند ملیتی و چند فرهنگی یک ظلم مطلق است. و نباید تحمل بشود. این رژیم است که با حذف اکثریت و سرکوب انها کینه و نفرت قومی و مذهبی ایجاد کرده است. اگر قومیت برایشان مهم نبود، می بایست از تمام ملیت ها در مدیریت کلان مملکت استفاده میشد.

چند توضیح لازم دیگر:
‫ساکنان جنوب کرمان و خراسان جنوبی همگی بلوچ هستند و یا اهل سنت. در این مناطق فقط حاکمان، فارس زبان شیعه ولایت فقیهی هستند. علت فقر و فلاکت انها هم بلوچ بودن و سنی بودن است.
‫۲. در میان طبقه حاکم ایران حتی یک بلوچ و سنی وجود ندارد و همین نشان میدهد که قومیت و مذهب در نظام جمهوری اسلامی مهم است. اتفاقا برخلاف آنچه شما مدعی هستید، سرکوب کرد ها، عربها، بلوچ ها، ترکمن ها هم جنبه قومی داشته و مذهبی.
‫۳. ترک ها که شیعه هستند و تشیع را بصورت کنونی آن پدید آورده اند، اکنون در رده دشمنان جمهوری اسلامی قرار گرفته اند و بهمین دلیل قومیت از قدرت حذف شده اند.
‫۴. در اینجا من صحبت از حق و حق طلبی میکنم و هیچ اشاره ای به تجزیه مملکت نمی کنم، اما شما طرح حق طلبی را با تجزیه همراه کرده آید تا ما از حق و حقوق صحبت نکنیم. ایران را نه صهیونیزم تجزیه میکند و نه امپریالیزم. ایران را ظلم و ستم طبقه حاکم تجزیه میکند.