Skip to main content

شما می توانستید همه این نکات

شما می توانستید همه این نکات
Anonymous

شما می توانستید همه این نکات را بدون غلو و اغراق و توهین و غیره بیان کنید. اما متاسفانه بدلیل عدم توانایی کنترل در عصبانیت و تعصب بیش از حد خویش، طبق گزافه گویی معمول نوشته اید که فارس ها فقط 20 درصد جمعیت هستند که بر 80% بقیه حکومت می کنند. این آمار را از کجا آورده اید؟ سند و مدرک محکمه پسند شما چیست؟
در شماره 7 نوشته اید که خصوصیات قوم فارس عبارتند از: دروغگو ، بی رحم، قاتل، فریبکار، جاه طلب و بی لیاقت . بعد نوشته اید که تاریخ انها (یعنی تاریخ ایران و فارس ها) تاریخ کشتار، نفرت سازی و قدرت پرستی، و ثروت پرستی است
متاسفانه سابقه شما در رفتن به عربستان و کارهای دیگرتان، به همراه این نوشته های افراطی به دور از منطق و عقلانیت به نفع نظام و فارس ها تمام خواهد شد. من مانده ام و نمی دانم شما چه ماموریتی دارید تا ملیت های ایرانی را در مقابل یکدیگر قرار بدهید و با افراطی گری و جزم گرایی مطلق

و نفرت پراکنی قومی به رژیم ایران کمک کنید. بیشترین قربانیان و اعدامیان این رژیم از ملیت خود فارس (مثل مجاهدین، فدائیان، پیکار، بهایی ها و غیره) در مرکز ایران بوده اند.

امیدوارم خوانندگان ایران گلوبال (چون هیچکسی در هیچ سایت دیگری حاضر نیست اینگونه نفرت پراکنی قومی و مذهبی و افراطی گری را منتشر کند) هوشیار باشند و بدانند که هدف ممکن است ایجاد جنگ و نفرت قومی باشد تا حکومت ایران از طریق تفرقه بینداز و حکومت کن به حیات ننگین و خونین خود ادامه بدهد.