Skip to main content

شما مهاجران بلوچ پاکستانی

شما مهاجران بلوچ پاکستانی
Anonymous

شما مهاجران بلوچ پاکستانی اجازه ندارید پای ما ترکها را به دعوای شیعه سنی باز کنید خصوصا نام ترک را کنار بلوچ گذاشتن در این متن سخیف و پر از توهین و فحاشی و دروغ توهین به ما می باشد. آبرویمان را از سر راه نیاورده ایم که ما ترکها را کنار بلوچ و کرد می گذاری.
اتفاقا ما ترکها از اینکه منابع آذربایجان و مالیات ما خرج شما بلوچهای مهاجر شود تا یک دو جین بچه بزایید شکایت داریم شما نمونه شرقی کردها هستید و به همان اندازه دشمن ما ترکهای شیعه و باعث هدر رفتن منابع و مالیات ما و البته تروور و کشتار سربازان ما که برای خدمت سربازی به آنجا فرستاده میشوند و توسط شما بجرم شیعه بودن ترور میشوند. آذربایجان توسعه یافته ترین بخش کشور از نظر صنعت و کشاورزی است اینجا هر خانواده دو بچه دارد شما بلوچهای مهاجر در آن بیابان بی آب و علف جنوب شرق کشور 20 تا بچه می زایید و با پول مالیات و منابع آذربایجان باید برایشان

مدرسه و درمانگاه و شغل درست شود البته همینها بسیاری به شغل قاچاق مواد و قاچاق داعشیها به داخل کشور مشغول میشوند و جوانهای ما را معتاد می کنند. شما مهاجران تازه از راه رسیده میشود بفرمایید در ان بیابانهای سوزان چه منابعی دارید که ما بی خبریم؟ شما فقط با پول مالیات ایران و خصوصا آذربایجان بطور انبوه بچه می زایید و در مدارس وهابی و سلفی در ایران وپاکستان که با پول عربستان درست شده درس نفرت مذهبی و تکفیر و انتحار به آنها آموزش می دهید و آرزو دارید یک میلیارد سنی همه ایرانیان شیعه ( که ترکهای شیعه هم بخشی از آنها هستند) را نابود کنند.
شما از طرف ملیتها خصوصا ما ترکها حق صحبت نداری حتی از طرف بلوچها هم حق صحبت نداری تو که اصلا معلوم نیست شناسنامه ایرانی داری یا نه تنها از طرف عربستان می توانی حرف بزنی که اتفاقا همه منابع نفت آن در مناطق شیعه نشین شرق قرار دارد و باید به صاحبانش برسد.
می گویی هخامنشیان نیمه فارس و نیمه کرد بودند این اطلاعات تاریخی را احتمالا در مدارس سلفی پاکستان آموخته ای چون کردها در زمان هخامنشیان و حتی چند قرن بعد از اسلام در هند و پاکستان بودند درست مثل شما بلوچها
همین مانده شما بلوچها از زنان ایرانی حمایت کنید شما کمی از ظلم و ستم و رفتارهای عصر حجری با زنان خودتان دست بردارید.
اگر به شیعه توهین کنی دوباره ضرب شمشیر ترکان قاجار و قزلباشان صفوی را به شما خواهیم چشاند.
به یک عده ترک نمای از خود بیگانه هم که به صرف چهارتا توهین و فحش به فارسها برای این چنین افراد و اینچنین متنهای سخیفی سوت و کف می زنند می گویم اینها و اربابشان عربستان کینه و نفرتشان از ما ترکها هزار بار بیشتر از فارسها می باشد دعوایشان با فارسها دعوای قدرت و رهبری جهان اسلام است اما از ترکها بخاطر گسترش شیعه در جهان اسلام و منطقه نفرت دارند و دستشان برسد همه ما را قبل از فارسها نابود می کنند. ببینید عرب سنی با عرب شیعه در عراق و یمن و سوریه چه می کند حتی وضع فلاکت بار علویهای ترکیه را ببینید بلکه عبرت بگیرید.