Skip to main content

توضیح کوتاهی ازندگی یکی از

توضیح کوتاهی ازندگی یکی از
Anonymous

توضیح کوتاهی ازندگی یکی از برنامه های شرکت فارسی سازی یا همان شرکت نسل کشی بی رحمانه غیر فارس و تازه ظاهر کردن خود بعنوان متمدن :
اولا ناگفته نمانده شیعه سازی از 30 درصد سنی در ایران غیر ممکن بوده و خطرات جبران ناپذیری دارد از آن مسئله در عمل منصرف هستند .
البته هدف اصلی رژیم شاه و شیخ با هر قیمتی شده در مرحله اول فارسی سازی هست حتی اگر یک فارس هم جلو فارسیزه کردن شئونیزم فارس بایستد او را هم از میان بر پی داند که الحمدالله ما ندیدیم!
اول لر سازی بعد فارسی سازی ، چون تبدیل لر به فارس راحت تر هست در مناطق عرب نشین لر ها را به روی عرب ها هل می دهند تا جای آنها را غصب کرده و کم کم اقلیت شوند .
در مناطق بلوچستان همین برنامه فقط بجای لر ، فارس جایگزین هست .
اول کردسازی بعد فارسی سازی براحتی بخاطر نزدیکی زبان که در مناطق ترک نشین آذربایجان و ترکمن نشین خراسان کردی سازی می شود ...

حالا مانده انده 40 درصد ترک زبان که مشکل عمده سر راه فارسی سازی هست چه باید کرد که با طرفندهای فراوان تخریب موجودیت ترک در تمام مدیای داخلی و خارجی، حتی در کتابهای تاریخ هم هزاران دروغ به نفع قوم فارس و به منکر ترک پرداخته اند ...
تیر اصلی و تقریبا موفق آنها برای فارسی سازی آذربایجان جنوبی از طریق مهاجرت ترک ها به فارسستان صورت گرفته که با کشیدین سرمایه از آذربایجان و سرمایه گذاری کلان در فارسستان باعث شده که نزدیک به 10 میلیون ترک آذربایجان در داخل فارسستان حل شود و نسل دوم و سوم آنها فارس شود و مخصوصا چون دین آنها هم شیعه هست پس هیچ مقاومتی نشان نمی دهند و بدین طریق فارسی سازی نرم با شدت و سرعت فراوان در پیش هست اما بقول مثل ترکی حالا " پیچاخ سومویه دایانب " یعنی " چاقو در استخوان گیر کرده "
با رشد فعالیت مدنی و هویتی فعالین آذربایجان و تاثیر دو دولت قدرتمند و دموکراتیک ترک همسایه دیگر دست ترمز شرکت فارسی سازی عملا گیر کرده و همه چیز عیان شده و ملت بیدار را دیگر نمی توان خواباند چون این بار به 40 عصر ترک بودن خود تکیه دارند نه به چند صد سال برادر دروغین شیعه بودن یا بحساب برادر نژاد کاذب آریا بودن، دیگر حرکت حساب شده و قدرتمند ترکهای آذربایجان در مقابل نسل کشی شرکت فارسی سازی دولت فارسگرا شده الگو و امید همه غیر فارس ها .
حالا آینده ایران یا تحمل غیر فارس و دادن حقوق مساوی فدرال شده و یا تبدیل به یوگسلاوی موجب استقلال خواهد شد .
حرکت بیداری اصالت ترک در ایران همچنان قویتر می شود که مثل کردهای ترکیه که یک عده حتی کردی یاد ندارند و می گویند ما کرد هستیم و پدر بزرگ من کرده و همین در مورد ترکها در ایران هم
عملی خواهد شد و مناطق قدیمی آذربایجان که امروز جزء فارسستان هست ماننده قم ، اراک ، ورامین ، همدان ، قوچان ، سبزوار و قون بزرگ ترک در قشقایستان که به چند استان فارس نشین به قصد نسل کشی تقسیم شده .
البته موضوع ترکها در ایران با کرد در ترکیه و با دیگر اقوام خیلی فرق دارد چون ترک ها تا حالا هر جا عصای خود را زمین گذاشته اند آنجا دولت ساخته اند در حالی که کردها با تاریخ روشن 2000 سال هست که دولت نتوانسته اند دست و پا کنند حتی در مقابل دولت های ضعیف هم عاجز از تشکیل دولت بوده اند ولی در حالی که مثلا آذربایجان شمالی با 9 میلیون جمعیت از دست امپراتوری غول جهان وطن اش را به استقلال رساند .