Skip to main content

تأسف آور است كه قاتل دهها

تأسف آور است كه قاتل دهها
Anonymous

تأسف آور است كه قاتل دهها هزار نفر از ملت هاى ايران را بعد از اينكه با خواست و قيام عمومى مطرود شده است، مجددا حلوا حلوا شود.سرف اينكه آخوند ها ٤٠ سال جنايت كردند، نمى شود جنايات و خيانت هاى رژيم دست نشانده استعمار( پهلوى ) را به خورد نسل نا آگاه داد. جناب توكلى خود شما كه شاهد ١٧ شهريور ها بوديد، و قتل عام روز هاى قيام ضد سلطنتى را هم ديده ايد. چرا اجازه مى دهيد اين سلطنت طلبان مطرود و قاتل ملت هاى ايران و آزادى خواهان كه در زمان خود نه كمتر از سران رژيم آخوندى مورد محكوميت حقوق بشرى بود. با گذاشتن چند قطعه فيلم استقبال هاى فرمايشى كه ادارات و مدارس را تعطيل كرده و مردم را به اجبار به استقبال شاه مى فرستادند، و محيط شهرى معمول آن روزگار( بدون مقايسه با محيط ايران امروز) چه چيزي را مى خواهيد ثابت كنيد. درست است كه ايران گلوبال سعى در دمكراتيزه كردن سايت خود دارد. آما آيا شايسته شماست

كه قاتل زنان و كوكان و ... را كه در 17 شهريور ها بدست گارد جاويدان اين قاتل مستبد در خيابانهاى اطراف و ميدان ١٧ شهريور تكه پاره شدند، و من شخصا ناظر و حاضر آن روز بودم را چنين تبليغ كرده و به خون آن قيام كنندگان و قتل عام شدگان تپه هاى اوين و ميدان چيتگر تهران بى حرمتى شود....
مگر مى شود با رفتن يك ظالم و جانى و مستبد، و آمدن جنايت كار مرتجعى مثل خمينى، ملت هاى ايران را تشويق به برگشتن به دوران سياه پهلى ها كرد.
معلم تاريخى داشتيم در تهران، در سال ٥٦ مدرسه خوارزمي كه همواره در مقابل شاگردان تنبل و درس نخوان، اين جمله را تكرار مى كرد.
ترقى مى كنند مردم به بالا
تو از بالا به پايين مى ترقى
جاى بسى تأسف است كه حتى روشنفكران أفغانستان به دمكراسى مى انديشند، اما روشنفكران ايرانى با رجعت بر گذشته و پشت به دست آورد هاى بشر نسبتا متمدن امروزى، كوروش و محمد رضا شاه پهلوى را ناجى خود مى داند.
چرائى همه اين ارتجاع و عقب گردى ها، در نژاد پرستى و ايستادن در مقابل حقوق بشر و دست آورد هاى بشر امروز است و بس.
كدام عقل سليم سرف تنفر از رژيم حاضر آخوندى اجازه بر گشت پس ماندگان شاه و اشرف و غلامرضا و شعبان بى مخ را مى دهد.
شما را به دو نسل تباه شده دوران پهلوى و رژيم آخوندى، نسبت به نسل آينده كمى با مسئوليت پذيرى بيشترى فعاليت كنيد.
نگذاريد آيندگان بر عقل و شعور نسل حاضر لعن و نفرين بفرستند.
به جاى تبليغ اين ديكتاتور ورشكسته و عامل و دست نشانده استعمار، راه نو و دموكراسى و حكومت قانون را در بين نسل آينده نشر دهيد. تا از شر رژيم هاى شاه و شيخ رها شده و پاى در مسيرى بگذاريم كه كشور هاى در حال ترقى گذاشته اند. انگل هايى جون شاه و ولايت فَقِيه تسكين و دواى درد جامعه بيمار ما نيستند.بلكه همت و يارى و همكارى عمومى را طلب مى كند. تا همه انسانهاى قانون مدار و مدير و كاردان را در خدمت جامعه در آورد. و با احترام به حقوق ملى همه ملت هاى ايران، اين كشور بلا زده را در مسيرى درست هدايت نمايند.