Skip to main content

دست و قلم شما درد نكند آقاى

دست و قلم شما درد نكند آقاى
Anonymous

دست و قلم شما درد نكند آقاى حسين بر...
اينهمه توهين و مخالفت با اين نوشته شما، نشان از آن است كه درست به هدف زده ايد. حتى نماينده فرقه رجوى ( بهمن موحدى- نامى مجهول) هم نتوانسته خود را كنترل نموده و نا خود آگاه به خاطر مخالفت با نظرات شما، ملت ما را تورك خطاب كرده است. در حاليكه اربابش رجوى و فرقه او مثل رژيم هاى شاه و شيخ، هويت توركى ما ملت آزربايجان جنوبى را همواره منكر شده و با نام "آذرى" مجهول و رضا شاه ساخته خطاب كرده و مى كنند.و آقا و يا خانمى هم به اسم قجر( باز هم مجهول) از طرف ما تورك هاى آزربايجانى به برادران مبارز بلوچ تاخته است، كه بيشتر به نظر مى رسد از جيره خواران وزارت اطلاعات رژيم نژاد پرست و ارتجاعى آخوندى باشد تا تورك، لذا به خوبى مى بينيد كه در مخالفت با حقوق ملت هاى جغرافياى ايران، پان ايرانيست ها( شاه و شيخ و فرقه رجوى و ديگر پان ها .....) همگى به طور مشترك

عمل مى كنند.
نبايد به شعار هاى تو خالى نماينده و خود فرقه رجوى در حمايت از حقوق ملت هاى اين جغرافيا اهميت قائل شد.
چه كسى است كه نداند احترام به حق و حقوق ملت ها در درجه اول با آموزش زبان و فرهنگ و احترام به مرز هاى تاريخى و اسامى شهر ها و روستا ها و نامهاى ملى روى فرزندانشان و ارزش هاى تاريخى و حفظ أماكن باستانى و منابع طبيعى آنها شروع و محك زده مى شود.بدون هيچ ملاحظه و رودربايستى بايد گفت كه پان ايرانيست هاى آريائى و كوروش محور نژاد پرست، در دشمنى با ملت هاى تورك و عرب و بلوچ ، گيلانى و مازندرانى و..... وجه مشترك غير قابل تفكيك دارند. و مخالفت شان با يكديگر هم بر سر نحوه سركوب ملت هاى غير فارس مى باشد و لاغير.....در ضمن شعار حقوق بشرى كوروش و داريوش و أنوشيروان عادل( قاتل بيش از ٤ هزار مزدكى) در بين فرقه رجوى و ديگر نژاد پرستان آريائى بيشتر به جك شبيه است تا واقعيت، كوروشى كه مخالفينش را در قفس شيران گرسنه مى انداخت( مثل رهبر كره شمالى) و دختران افراد بدهكار را در اختيار نزول خوار ها و طلب كاران مى گذاشت تا از او به هر صورتى كه مايل باشند بهره كشى كنند تا بدهى پدر و يا مادر دختر بيچاره تسويه شود!!!!!و بر اين قانون خود نيز در گل نوشته هاى باقى مانده مى نازد!!!!!!
دورا نژاد پرستى و سركوب ملت هاى ديگر طبق قوانين حقوق بشرى سازمان ملل محكوم و مردود است. لذا پان ايرانيست هاى نژاد پرست فارس محور روز هاى آخر حياط و اقتدار خود را طى مى كند. و ملت هاى ستم ديده بيدار شده اند و بيش از اين اجازه نخواهند داد ابن عوامل و دست نشاندگان استعمار بر سرنوشت ما تسلط داشته باشند.