Skip to main content

به آقای وحید فرخنده خوی:

به آقای وحید فرخنده خوی:
بهمن موحدی(بامدادان)

به آقای وحید فرخنده خوی:
1- ملت ایران و تمامی نیروهای اپوزیسیون (از چپ و راست) به هیچ کشور خارجی، اجازه نمیدهند که در تغییر و تحولات داخلی ایران دخالت کنند، و در مقابل هرگونه تجاوز و سلطۀ خارجی نیز ایستادگی و مقاومت خواهند کرد و در صورت حمله دشمن، ایران را به قبرستان متجاوزان تبدیل خواهند کرد.
2- جنابعالی نباید نقش خمینی خون آشام در راه‌اندازی خائنانۀ جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق را نادیده بگیرید. نکبت آن جنگ شریرانه اینک بیش از هر زمان دیگر بر کوچک و بزرگ ایرانی روشن شده و کمتر کسی است که از نیات شوم و ضدملی خمینی که باعث برافروخته شدن آتش آن جنگ شد، بی‌خبر باشد. بی‌شک روزی نه چندان دور تمامی آخوندهای جنایتکار و پاسدارانشان باید حساب تک به تک خونهای جوانان این مملکت را پس بدهند. چه آنان را که اعدام کردند و چه آنان را که زنده زنده به تنور جنگ ریختند.
3- بحران در سوریه، عراق و

یمن نتیجۀ دخالت‌‌های رژیم تروریست و فرقه گرای جمهوری اسلامی در این کشورها است. صدور تروریزم و ارتجاع وبنيادگرايي بخشی از استراتژی رژيم برای حفظ حاكميت است.رژيم جمهوری اسلامی به همين دليل جنگ ايران وعراق را راه انداخت و از همان هفته اول که امكان آتش بس وصلح وجود داشت به مدت هشت سال ادامه داد. قانون اساسي رژیم جمهوری اسلامی و تصريحات رهبران آن خواستار ايجاد اتحاد جماهير اسلامي است و ايران را ام القری جهان اسلام ميداند. بي جهت نيست كه رژيم جمهوری اسلامی با وقاحت سوريه را استان سی وپنجم خودش ميداند و چهار پايتخت عربی ( بغداد، دمشق، بيروت و صنعا) را تحت سلطه خودش ميداند. مردم ايران همانگونه كه با جنگ با عراق بصورت گسترده مخالفت كردند، با سياست صدور تروریزم و فرقه گرایی و بنیاد گرایی و ارتجاع رژيم جمهوری اسلامی به ساير كشورها نيز قوياً مخالفند و به خوبي آگاهند كه هدف رژيم از اين مداخلات وجنگ افروزيها، فقط وفقط حفظ و ادامۀ حاكميت منفورشان است.
4- طالبان و داعش و گروههای تکفیری، محصول ایدئولوژی نفرت آور رژیم جمهوری اسلامی می باشند. رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی، پدرخواندۀ تروریسم در جهان است . آخوندهای پلید حاکم بر ایران از داعش خطرناکتر هستند و بزرگترین حامی تروریزم در جهان می باشند.
و آخر اینکه به جای گیر دادن به سیبیل جان بولتون سعی کنید ماهیت ضدبشری رژیم اراذل اوباش و جنایتکار و دزد حاکم بر ایران را بهتر بشناسید.