Skip to main content

همانطور که هموطن گرامی آقای

همانطور که هموطن گرامی آقای
بهمن موحدی(بامدادان)

همانطور که هموطن گرامی آقای اقبال اقبالی در مقاله خود بدان اشاره کردند قرار نیست که ایرانیان پس از سرنگونی رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی، سرخر و انگلی به نام شاه را بر تخت پادشاهی بنشانند و مرده ای (نظام سلطنتی) را از قبر بیرون آورده و نظام اسلامی را جای آن چال کنند. من شک ندارم پس از سرنگونی این آخوندهای پلید، یک نظام حکومتی جمهوری بر اساس دمکراسی و لائیسیته و اصول حقه سوسیالیسم توسط خلق قهرمان ایران در میهن استقرار می یابد.
پادشاهی خواهان نیز بهتر است به دل خود صابون نزنند چون هیچ شانسی برای بدست گرفتن قدرت در ایران آزاد و بدون آخوند فردا را ندارند،چون ملت ایران به خوبی می داند رضا پهلوی سودایی جز احیای یک نظام دیکتاتوری سلطنتی رستاخیزی در سرندارد. وی همانند پدر خودفروخته اش مردم را صغیر وخود را قیم آنها می داند که باید به زور چماق وسرکوب وبه صلابه کشیدن آنها دمکراسی را درحلقومشان

فروکند. وی همانند پدرش مردم را گوسفند و شایسته دمکراسی ندانسته و باید ابتدا به آنها درس دمکراسی ومدنیت داد !!! واگر فهم وشعور درک از دمکراسی ومدنیت را ندارند چاره ای جز تیرباران آنها در تپه های اوین نیست. زندان و ساواک و شکنجه و دیکتاتوری بخشی از انگیزه تلاش پدرش برای استقرار تمدن بزرگ ومدنیت بود که به مردم ایران روا داشته ولیاقتی جز این نیز برای مردم نادان و بی فرهنگ نبود!! زهی بیشرمی!