Skip to main content

یک تاکتیک لو رفته سایبری های

یک تاکتیک لو رفته سایبری های
Anonymous

یک تاکتیک لو رفته سایبری های آموزش دیده وزارت اطلاعات که با نام های مستعار، و در پوشش یک ضد رژیمی دوآتشه، ماموریت معینی را به طور سیستماتیک در یک یا دو یا چند سایت اپوزیسیون که به عنوان حوزه عمل برای آن ها در نظر گرفته شده پیش می برند وارد دیالوگ شدن آن ها با نویسندگانی در آن سایت هاست که بدنام نیستند.
آن ها از این طریق، این نویسندگان را یا با چاپلوسی یا با بد دهانی و وادار به دفاع کردن یا به بهانه های دیگر به هم سخنی با خود می کشانند تا به این وسیله سوء ظن هایی را که احتمالا نسبت به رفتار ها کامنت های مشکوک خودشان وجود دارد خنثی کنند.
فتوا های لازم از طرف بعضی روحانیون برای سهولت کار وزارت اطلاعات صادر شده که به این وزارت خانه اجازه شرعی می دهد که به افراد سایبری خود آموزش دهند که چگونه بدون

نگرانی های مربوطه، برای رد گم کردن خود را یک ضد مذهب دو آتشه، یک کمونیست، یک هوادار مجاهدین، و یک کسی که به کمتر از سرنگونی قهرآمیز رژیم راضی نیست جا بیندازند.
روزی که پرونده این مزدوران سایبری رو شود برای کسانی که به دام این ها افتاده بودند مشکل خواهد بود که خود را از آلودگی ناخواسته به این ها پاک کنند.
به کامنت های این ها باید بی توجه بود و چه در صورت بددهانی یا انتقاد، و چه در صورت چاپلوسی و تملق و ستایش، نباید به این ها پاسخ داد و برای این ها اعتبار یک نظر دهنده عادی را فراهم آورد. این اعتبار فراهم آوردن ضمنی برای یک فرد مشکوک، باعث بی اعتبار شدن خود آن نویسنده ای خواهد شد که حواسش جمع ترفند های ارتش سایبری نیست.