Skip to main content

جناب اقبالی

جناب اقبالی
Anonymous

جناب اقبالی
جای تاسف است که پس ار 39 سال هنوز دآوری درستی در مورد خواسته مردم انحام نمیگردد. نه جامعه شکم سیر دیروز و نه جامعه گرسنه و محتاج 40 میلیونی امروز نه از سیاست خوششان میآید و کلن اینکاره نیستند واز سیاست خوششان نمیآید. این سیاسیکاران و فرصت طلبان عاشق قدرت و پست و مقام هستند که جامعه ساده اندیش و خرافه پرست را در هر دوره بدنبال خواستهای خود میکشانند.
حال که شما و همفکران شما میتوانید اینگونه از جانب جامعه ایران سخن بگوئید ، منهم با پوزش بعنوان فردی ازهمان جامعه که از بد حادثه امروز به فضای مجازی راه پیدا کرده و نه سیاسیکارم و نه نویسنده ، از جانب همان جامعه میبایست خدمت شما و همفکران تک بعدی شما عرض کنم که ما نه به جمهوری و نه به سلطنت حتا تره هم خورد نمیکنیم. ما نخست امنیت و سپس آزادی و سکولار دموکراسی ، رفاه و شادی میخواهیم ( دل خوش سیری چند) . و هر گروه و حزب و

سازمانی آنرا تامین کند مورد تأئید جامعه خواهد بود .
تا زمانیکه همانهائی که حتا نتوانستند با شناختی که از بختیار داشتند ،برای آینده بهتر پشتیبان ایشان باشند و با ایشان همکار و همراه شوند و با بی خردی آخوند را ترجیح دادند اگر به خود نیآیند و دست از خود محوری و خود پسندی خود خواهی و فرصت طلبی بر ندارند و به ایران و ایرانی نه اندیشند، بنام جامعه ، جامعه و ایران را بیشتر از این نابود خواهند کرد ، و ماندگاری آخوند و خلافتش را تضمین کرده ، و در نتیجه میتوان برای ایران و ایرانی اوضاعی وخیم تر را هم تصور کرد.